جام جهانی ۲۰۱۸؛

خروس‌های جنگی وارد می‌شوند

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۸:۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۰۹۲۷۲
خروس‌های جنگی وارد می‌شوند
تیم ملی فرانسه یکی از تیم های حاضر و مدعی در جام جهانی روسیه خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال فرانسه یکی از تیم های حاضر و مدعی در جام جهانی روسیه خواهد بود. رنگ تیم آبی، سفید و قرمز است و خیمه گالیم نماد آن است. فرانسه به معنای "بلوز" شناخته شده است.فرانسه بازی های خانگی را در Stade de France در سنت دنیس، پاریس بازی می کند. آنها یک جام جهانی فیفا، دو مسابقات قهرمانی یورو، یک مسابقات المپیک و دو فدراسیون فدراسیون های فیفا به دست آوردند. فرانسه یکی از چهار تیم اروپایی در افتتاحیه جام جهانی در سال 1930 شرکت کردند، در دوره صلاحیت حذف 6 بار، یکی از تنها سه تیم است که وارد هر چرخه جام جهانی شد.

در سال 1958 تیمی تحت رهبری رموند کاپا در جام جهانی فیفا به مقام سوم رسید. در سال 1984، میشل پلاتینی، برنده یونایتد، یوفا یورو 1984 را برد.تحت رهبری دیدیه دشان و سه بار بازیکن سال فوتبال جهان زین الدین زیدان، فرانسه  قهرمان جام جهانی در سال 1998 شد. برنده دو سال بعد، این تیم به پیروزی در یورو 2000رسید. فرانسه در سال 2001 و 2003 موفق به کسب جام کنفدراسیون ها ، و به فینال جام جهانی 2006 رسیده است.

دیودی کلود (متولد 15 اکتبر 1968) یک فوتبالیست بازنشسته فوتبال فرانسه و مدیر فعلی تیم ملی فرانسه است. او به عنوان یک هافبک دفاعی برای چند باشگاه در فرانسه، ایتالیا، انگلستان و اسپانیا، مانند مارسی، یوونتوس، چلسی و والنسیا، و همچنین Nantes و بوردو بازی کرد. با نام مستعار، حامل آب، با قطار فرانسه هم تیمی اریک کانتونا، دشام یک هافبک دفاعی هوشمند و سخت کوش که در برنده شدن تماس در اختیار داشتن و پس از آن شروع بازی هجومی عالی بود، و aussi برای رهبری او در طول زندگی حرفه ای بود. این تیم 103 مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا و یک جام جهانی فوتبال، پیروزی های جام جهانی 1998 و یورو 2000 را به دست آورد.

به عنوان یک مدیر، دشان در سال 2004 فعالیت کرد. در طول 2006.2007 شروع به کار خود را با موناکو آغاز کرد، و این باشگاه به پیروزی در جام لیگ در سال 2003 و atteint سال 2004 لیگ قهرمانان اروپا نهایی کمک کرد. دشان مدیر جدید تیم ملی فرانسه شد و تیم را به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 و نهایی یورو 2016 هدایت کرد.

تیم ملی فوتبال فرانسه که با هدایت دیدیه دشان به جام جهانی 2018 روسیه صعود کرد، در گروه سوم با تیم های استرالیا، پرو و دانمارک همگروه است و تلاش می کند تا پس از 22 سال بتواند بازهم قهرمان بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان شود.

تیم ملی فرانسه، نخستین بازی خود را در یک مه 1904 انجام داد که این مسابقه با نتیجه 3 بر 3 مقابل بلژیک به تساوی رسید. بهترین برد فرانسه به دیدار با آذربایجان باز می گردد که خروس ها موفق شدند 10 بر صفر پیروز شوند و آنها سنگین ترین شکست شان را مقابل دانمارک تجربه کردند و با نتیجه 17 بر یک شکست خوردند.

 

فرانسه

 

فهرست کامل فرانسه برای جام جهانی:

دروازه بان ها: آلفونس آرئولا، هوگو لوریس، استیو مانداندا

مدافعان: لوکاس هرناندس، پرسنل کیمپبه، بنجامین مندی، بنجامین پاوارد، عادل رامی، جبرئیل سیسه، ساموئل اومتیتی، رافائل واران

هافبک ها: انگولو کونته، بلیز ماتوئیدی، استیون انزونزی، پل پوگبا، کورنتین تولیسو

مهاجمان: عثمان دمبله، نبیل فخیر، الیویه ژیرو، آنتوان گریزمان، توماس لمار، کیلیان امباپه، کیلیان امباپه، فلورین توون

بازیکنان ذخیره: وسام بن یدر، کینگزلی کومان، بنو کاستیل، متیو دبوشی، لوکاس دینیه، الکساندر لاکازت، آنتونی مارسیال، آدریان رابیو، مامادو ساخو، موسی سیسیوکو، کورت زوما.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز