جام جهانی ۲۰۱۸؛

زورآزمایی سفیدوقرمزها در گروه سوم

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۹۳۰۲
زورآزمایی سفیدوقرمزها در گروه سوم
تیم ملی فوتبال پرو توانست در مجموع دو بازی رفت و برگشت، از سطح تیم خوب نیوزیلند بگذرد و راهی روسیه شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛سازمان فدراسیون فوتبال پرو یکی از 10 عضو کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی است. عملکرد تیم پرو بسیار متناقض است؛ از دهه های 1930 و 1970 آن ها موفق ترین دوره هایش بود. این تیم بیشتر بازی های خانگی خود را در استادیو ملی لیما، پایتخت کشور بازی می کند.پرو در مسابقات فوتبال المپیک 1936 شرکت کرد. رقابت طولانی مدت با شیلی و اکوادور است. این تیم به خاطر پیراهن های سفید خود که با خط قرمز مورب قرمز رنگ شناخته می شوند، رنگ آمیزی می کند. این طرح اساسی از سال 1936 به طور مداوم مورد استفاده قرار گرفته است و نام مستعار اسپانیایی اسپانیایی لان بلانکاردیا ("سفید و قرمز") را به وجود می آورد.

تیم پرو در سال 1930 در جام جهانی افتتاح شد و از پیروزی در بازی های بولیواری 1938 و Copa América 1939 با دروازه بان خوان والدویو یوو و تئودوو فرناندز و الجاندرو Villanueva بازی کرد. دوره موفق فوتبال پرو در دهه 1970 باعث به رسمیت شناختن آن در سراسر جهان شد. این تیم پس از آن همکاری های پیش رو از هوگو ساتیل و تئوفیلو کوبیلاس، که اغلب به عنوان بزرگترین بازیکن پرو، و مدافع چامپیتاز، به شمار می رفت، شامل می شود.

تحت مدیریت فعلی ریکاردو گارکا، پرو در سومین دوره جام اتحادیه اروپا در سال 2015 به مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا سنتناریو رسید و شرایط جام جهانی 2018 را در روسیه به دست آورد.پرو توانست در مجموع دو بازی رفت و برگشت، از سطح تیم خوب نیوزیلند بگذرد و راهی روسیه شود. در حالی‌که دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گول به پایان رسیده بود، تیم پرو در دیدار برگشت با نتیجۀ دو بر صفر از سد نیوزیلند گذشت.

 

7165151_393

 

فهرست ۲۵ نفره تیم ملی پرو برای جام جهانی روسیه به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: پدرو گالسی (وراکروز) ژوزه کاروالیو (UTC) کارلوس کاسدا (مونیسیپال)

مدافع‌ها: لوییس آبرام (ولزسارزفیلد) لوییس آدوینکولا (لوبوس) میگوئل آراخائو (آلیانس لیما) آلدو کورزو (یونیورسیتارو) نلسون لویولا (ملگار) کریستیان راموس (وراکروز) آلبرتو رودریگس (جونیور) آندرسون سانتاماریا (پوئبلا) میگوئل ترائوکو (فلامینگو)

هافبک‌ها: یوشیمار یوتین (اورلاندو) پدرو آکوئینو (لوبوس) ویلمر کارتاگنا (وراکروز) کریستیان کوئوا (سائوپائولو) ادیسون فلورس (آلبورگ دانمارک) پائولو هورتادو (ویگتوریا گیمارش) سرخیو پنا (گرانادا) آندی پولو (پورتلند) رناتو تاپیا (فاینورد)

مهاجم‌ها: پابلو گررو (فلامینگو) آندره کاریو (واتفورد) رائول رودیاز (موریلیا) جفرسون فارفارن (لوکوموتیو مسکو).

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز