مراسم بدرقه تیم ملی در تالار وحدت؛

کی روش و دایی یکدیگر را روی سن در آغوش گرفتند/سلام فارسی سر مربی تیم ملی

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۷:۱۵
کد خبر: ۷۰۹۳۵۸
کی روش و دایی یکدیگر را روی سن در آغوش گرفتند/سلام فارسی سر مربی تیم ملی
سر مربی تیم ملی گفت:اگر اجازه داشته باشم می‌خواهم به فدراسیون فوتبال پیشنهاد دهم که علی دایی سفیر دایم فوتبال ایران در عرصه بین‌المللی باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کارلوس کی‌روش در مراسم بدرقه تیم ملی در تالار وحدت اظهار کرد: حضور شما عزیزان انگیزه زیادی را به ما می‌دهد. زحمتی که امروز شما برای تشریف فرمایی‌تان به عنوان یک تعریف قلمداد نمی‌کنیم و مسئولیت ما را زیاد می‌کند. حضور شما باعث شد که ما قلب تک تک شما را در جام جهانی داشته باشیم و انگیزه بازیکنان من دوچندان خواهد شد.

او افزود: اگر اجازه بدهید تاکید می‌کنم در مراسم های اینگونه افراد مختلفی حضور پیدا می‌کنند اما امروز باید از علی دایی که سفیر فوتبال ایران هستند خواهش می‌کنم روی سن حضور پیدا کنند. اگر اجازه داشته باشم می‌خواهم به فدراسیون فوتبال پیشنهاد دهم که علی دایی سفیر دایم فوتبال ایران در عرصه بین‌المللی باشد.

علی دایی با دعوت کی‌روش به روی صحنه آمد و مورد تشویق شدید حاضران در سالن قرار گرفت.

علی دایی کی‌روش  را در آغوش گرفت و او را مورد تمجید خود قرار داد.

وی در واکنش به تعریف‌های کی‌روش گفت: کی‌روش من را شرمنده کرد، من مخلص همه هستم و آرزویم بود که با تیم ملی کی‌روش هم کار کنم. تیم ملی که با وجود مشکلات تلاش می‌کند مردم را خوشحال کند.

وی افزود: امیدوارم تیم ملی در جام جهانی بازی‌های خوبی انجام بدهد و ما هم در خانه بنشینیم و برای موفقیتش دعا کنیم و امروز هم تیم ملی را به خوبی راهی جام جهانی کنیم.

 کی‌روش در ابتدای صحبت‌هایش به فارسی به مردم سلام کرد و در پایان هم به زبان فارسی از مردم تشکر کرد.

مراسم بدرقه تیم ملی به جام جهانی همچنان در تالار وحدت در حال برگزاری است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز