جام جهانی ۲۰۱۸؛

بلندپروازی‌های تابارز با اروگوئه

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۹۳۶۱
بلندپروازی‌های تابارز با اروگوئه
اسکار تابارز مربی است که نام بزرگی دارد و با تیمی پر از ستاره یکی از مدعیان جام به شمار می رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسن ترین سرمربی تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 فوتبال، سرمربی تیم بزرگی به نام اروگوئه است، اسکار واشینگتن تابارز سیلوا نامی آشنا برای فوتبالدوستان به شمار می رود. این مربی سابقه مربیگری در دو مقطع متفاوت در تیم ملی و باشگاهی دارد، او سابقه مربیگری در بوکاجونیورز را دارد که با یک قهرمانی آپرتورا در سال 1992 همراه است، وی در ابتدای مربیگری، با تیم‌های داخلی کار می‌کرد و پس از کسب نتایج خوب شهرتش به دیگر کشورها رسید.

تابارز در کشورش اروگوئه با تیم‌های بلاویستا، دانوبیو، وندررز و پانا اورال در سمت سرمربی سابقه دارد.وی در کشور کلمبیا با تیم دیپورتیوو کالی و در آرژانتین با تیم‌های بوکاجونیورز و ولزسارسفیلد تجربه مربیگری دارد. تابارز بعدها شهرتش به اروپا رسید و سابقه حضور در لیگ‌ ایتالیا و مربیگری تیم‌های کالیاری و آ ث میلان را در کارنامه اش ثبت کرد.

 

اروگوئه

 

جالب است بدانید این مربی از سال 2006 سرمربی تیم کشورش است و بعد از یک دوره پنج ساله تیم ملی اروگوئه در کوپا 2011 با حذف آرژانتینِ میزبان و غلبه بر پاراگوئه در دیدار فینال، موفق شد کوپا آمریکای 2011 را فتح کند.

اروگوئه زیر نظر تابارز در جام جهانی 2010 عنوان چهارمی را در اختیار دارد، وی در دیدار رده‌بندی باخت 3 بر 2 از آلمان را تجربه کرد. در جام جهانی 2014 نیز در مرحله یک‌هشتم نهایی با باخت 2 بر صفر از کلمبیا حذف شد.تابارز در عین فروتنی برای تمام تیم های گروهش احترام قائل است و در سن 71 سالگی به احتمال فراوان آخرین جام جهانی او است و از همین نظر دوست دارد بهترین نتیجه را کسب کند و معتقد است صعود به مراحل پایانی برای تیم او بلند پروازانه نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز