رحمان رئوفی:

بازی نزدیکی در فینال تور جهانی والیبال به نمایش گذاشتیم

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۳:۵۴
کد خبر: ۷۰۹۵۱۵
بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی گفت: در فینال تورجهانی تک ستاره آیدین ترکیه بازی بسیار نزدیکی مقابل صرب ها به نمایش گذاشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رحمان رئوفی با بیان اینکه سطح کیفی تورجهانی تک ستاره ترکیه بسیار بالا بود، بیان کرد: تیم‌های قدرتمندی چون جمهوری چک و صربستان در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند که حضور این تیم‌ها سطح این بازی‌ها را افزایش داده بود. تیم صربستان هفته گذشته در تور جهانی سه ستاره کشور سوئیس مقام دوم را کسب کرده بود که این نشان‌دهنده سطح فنی بالای این تیم است.

بازیکن تیم والیبال ساحلی ایران با اشاره به فینال تور تک ستاره ترکیه، گفت: در فینال این رقابت ها برابر تیم قدرتمند صربستان قرار گرفتیم که در ست اول فاتح میدان بودیم اما در ست‌های دوم و سوم بازی بسیار نزدیکی را به نمایش گذاشتیم و پوئن به پوئن پیش رفتیم اما در نهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم و به مدال نقره دست یافتیم.

رئوفی با ابراز رضایت از میزبانی ترکیه در تورجهانی تک ستاره والیبال ساحلی، افزود: سطح کیفیت برگزاری این رقابت‌ها مطلوب بود.

وی خاطرنشان کرد: چندی قبل در تور جهانی تک ستاره عمان مقام دوم را کسب کرده بودیم و در ترکیه هم دوم شدیم، برای کسب قهرمانی باید تلاش و تمرین بیشتری داشته باشیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران اضافه کرد: باید نقاط ضعف خود را بر طرف کنیم تا بتوانیم در تورهای جهانی آینده عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

رئوفی از حمایت‌های ریاست فدراسیون و سرپرست سازمان ساحلی تقدیر و عنوان کرد: دکتر ضیایی و الهامی برای توسعه والیبال ساحلی ایران خیلی تلاش می‌کنند و اقدامات جدی را صورت دادند که قابل تقدیر است.

وی در پایان گفت: سرمربی تیم های ملی والیبال ساحلی ماه‌ ها برای تیم‌های ایران تلاش کرده است و از قبل بهمن‌ماه سال گذشته به‌صورت مستمر اردوهای آماده‌سازی بسیار زیادی را برای ملی پوشان در نظر گرفت تا به هماهنگی و مرز آمادگی مطلوب برسیم که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز