میترا شعبانیان:

توانایی شکست نیوزیلند را داریم

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۶:۲۴
کد خبر: ۷۰۹۵۱۸
تیم والیبال نوجوانان دختر ایران امروز در نخستین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف نیوزیلند می رود و سرمربی ایران معتقد است که شاگردانش توان شکست این تیم را دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال دختران زیر 17 سال ایران امروز در نخستین دیدار خود در جریان رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا به مصاف نیوزیلند می رود.

شاگردان میترا شعبانیان بعد از برگزاری 17 مرحله اردو امروز در نخستین دیدار رسمی و بین‌المللی خود محک خواهند خورد. سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به برگزاری آخرین تمرین تیم پیش از دیدار با نیوزیلند گفت: با توجه به این‌که سالن تمرینی فاقد سیستم سرمایشی بود، تمرینات سبک را در دستور کار خود قرار دادیم. علاوه بر آن نکات مهمی که از آنالیز بازی دیروز استرالیا – نیوزیلند کسب کرده‌بودیم را به بازیکنانم منتقل کردم.

وی افزود: قبل از بازی امروز با نیوزیلند هم جلسه آنالیز را برگزار می‌کنیم و با توجه به شرایط تیم ایران و تیم حریف، آخرین نکات را گوش‌زد می‌کنم و امیدوارم بازیکنانم در اولین دیدار، بازی خوبی ارائه کنند.

سرمربی تیم ملی نوجوان با اشاره به میانگین قدی تیم‌های حاضر در این تورنمنت در مقایسه با تیم ملی ایران گفت: میانگین قدی تیم ملی نیوزیلند بلندتر از ایران است با این حال امسال تیم ملی نوجوانان دختر کشورمان در مقایسه با ادوار گذشته از میانگین قدی بالا‌تری برخوردار است و به غیر از 2، 3 بازیکن در پست دریافت سایر بازیکنانم بلند قد هستند.

شعبانیان ادامه داد: البته بازیکنان تیم‌های مالزی، استرالیا، هنگ‌کنگ و حتی تایلند هم میانگین قدی بالایی دارند. امسال تیم ملی دختران نوجوان چین به لحاظ میانگین قدی فوق‌العاده است.

او با ارزیابی شرایط تیم قبل از برگزاری اولین بازی گفت: همواره بازی اول از هیجان بالایی برخوردار است. بخصوص این‌که شاگردانم هیچ‌وقت بازی در این سطح را تجربه نکرده‌اند و این اولین تجربه آن‌هاست. با این حال تیم به لحاظ روحی و جسمی آماده برگزاری اولین بازی است. بچه‌ها از انگیزه و حس جنگندگی بالایی برخوردارند. اگر بازیکنانم دچار اشتباهات فردی نشوند، می‌توانیم نیوزیلند را شکست دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز