درپی انتخاب دو ورزشکار بانو به عنوان پرچمداران کاروان ایران صورت گرفت؛

قدردانی معاون توسعه ورزش بانوان از رئیس کمیته ملی پارالمپیک

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۰:۲۰
کد خبر: ۷۰۹۵۸۳
قدردانی معاون توسعه ورزش بانوان از رئیس کمیته ملی پارالمپیک
معاون توسعه ورزش بانوان از رییس کمیته ملی پارالمپیک برای انتخاب دو ورزشکار بانو به عنوان پرچمداران کاروان اعزامی ایران به بازی های2018 ااندونزی قدردانی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، متن پیام فریبا محمدیان به محمود خسروی وفا به شرح ذیل است:

رییس محترم کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران

اعتقاد، ایمان و باور توانمندی شیرزنان این سرزمین که در تمامی عرصه ها حضور موثر خود را به اثبات رسانده اند امری خردمندانه برای توسعه کشور در ابعاد مختلف است و بی تردید موفقیت از آنِ مسوولانی است که درکی صحیح از این توانمندی داشته باشند و بتوانند این باور را عملیاتی کرده و آن را به واقع به اجرا در بیاورند.

ورزش این امر اثرگذار نیز از این قاعده مستثنی نیست و نگاه خردمندانه شما در انتخاب خانم ها ساره جوانمردی و سمیرا ارم پرچمداران کاروان ورزشی پارالمپیک کشورمان برای بازی های 2018 آسیایی، بیانگر اعتقاد شما به بانوان ورزشکار پرتوان کشورمان است که سال هاست پرچمدار موفقیت ها و پیروزی های بزرگ در ایران اسلامی بوده اند.

انتخاب شما را ارج می نهیم و از خداوند می خواهیم این نگاه ارزشمدارانه تان به باور زنان پر تلاش کشورمان که با تصمیم جنابعالی به رخ جهانیان کشیده شد، مانا و پاینده باشد.

با احترام فریبا محمدیان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز