بدون مصدومیت به مصاف نیوزلند می‌رویم؛

سروش: نوجوانان دختر در شرایط ایده‌آل هستند

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۵:۰۵
کد خبر: ۷۰۹۵۹۰
سروش: نوجوانان دختر در شرایط ایده‌آل هستند
پزشک تیم ملی والیبال نوجوانان دختر شرایط ملی پوشان را ایده آل ارزیابی کرد و گفت: بدون مصدومیت به مصاف نیوزیلند می‌رویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر زیر 17 سال ایران در اولین دیدار خود در دوازدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا- تایلند، عصر امروز به مصاف نیوزیلند می رود.

ساجده سروش پزشک و فیزیوتراپ تیم شرایط جسمی و روحی بازیکنان پیش از حضور در اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را ایده‌آل توصیف کرد و گفت: از نظر جسمی و بدنسازی تیم در شرایط ایده‌آلی به سرمی‌برد و جا دارد از زهرا کلهر بدنساز تیم تشکر کنم.

وی تصریح کرد: نوع بدنسازی‌ها به گونه‌ای بوده که تیم پیش از شروع اولین بازی با هیچ‌گونه مصدومیتی روبه‌رو نیستند. البته برخی بازیکنان با گرفتگی‌های عضلانی جزیی مواجه هستند اما مصدوم حاد نداریم.

فیزیوتراپ تیم ملی نوجوانان دختر افزود: ستایش جبلی در چند روز گذشته دچار سرماخوردگی خفیفی شده بود که خدا را شکر درحال حاضر از شرایط خوبی برخوردار است. شرایط جوی و شرجی بودن دمای هوای شهر ناخون‌پاتوم تا حدودی روی برخی بازیکنان تاثیر گذاشته بود که خدا را شکر کادرفنی توصیه‌های لازم را در این خصوص داشت و شرایط کنترل شد.

سروش گفت: به دلیل انجام بدنسازی بسیار مناسب و تمرینات اصولی شعبانیان سرمربی تیم ملی، در این دوره از رقابت‌ها تیم با مصدومیت‌های بسیار پایین راهی دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا شده است. همچنین نیم نیز در سطح بالایی قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز