کیک بوکسینگ و شمشیربازی منافاتی باهم ندارند؛

محمد پاشا: برای کسب خوشرنگ ترین مدال به مسابقات جهانی چین می روم

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۶:۴۰
کد خبر: ۷۰۹۶۴۳
محمد پاشا: برای کسب خوشرنگ ترین مدال به مسابقات جهانی چین می روم
دارنده ۶ مدال از مسابقات جهانی کیک بوکسینگ گفت: تمام تلاشم را به کار می بندم تا در رقابت های قهرمانی جهان در  چین، با خوشرنگ ترین مدال به کشورم بازگردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، "محمد پاشا " در مورد مسابقات جهانی کیک بوکسینگ پیشکسوتان اظهار داشت: رقابت های قهرمانی جهان، چندی دیگر به میزبانی چین آغاز خواهد شد که نمایندگان کشورمان نیز در این پیکارها حضور خواهند داشت.

وی افزود: من هم تمرینات مستمری را زیرنظر استاد " مجید ملکی " انجام می دهم و تمامی تلاشم را به کار می بندم تا با خوشرنگ ترین مدال به کشورم بازگردم.

پاشا درباره حریفان خود نیز تصریح کرد: بدون شک تمامی ورزشکارانی که پای در مسابقات جهانی می گذارند، بهترین های دنیا هستند. البته من هم با توجه به این که در چندین رقابت برون‌مرزی شرکت کرده و صاحب مدال شده ام، تجربه کافی دارم و انشاالله برای کسب بهترین مدال به آوردگاه چین می روم.

قهرمان کیک بوکسینگ ایران و جهان در پایان، در خصوص فعالیت خود در رشته شمشیربازی یادآور شد: من علاوه بر کیک بوکسینگ، در ورزش شمشیربازی نیز هم مدال و هم مدرک مربیگری دارم. بنده دو نشان برنز از مسابقات شمشیربازی جام ولایت و باشگاه های تهران به دست آورده ام‌.‌ به نظر من کیک بوکسینگ و شمشیربازی هیچ منافاتی باهم ندارند و من از فعالیت در این دو رشته ورزشی لذت می برم.

نظر شما