جام جهانی تیروکمان؛

برنامه کمانداران در مرحله حذفی کامپوند مشخص شد

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۳:۳۹
کد خبر: ۷۰۹۶۵۷
برنامه کمانداران در مرحله حذفی کامپوند مشخص شد
کمانداران کامپوند کشورمان با انجام دیدارهای مقدماتی خود در بخش انفرادی، تیمی و میکس کامپوند مسابقات جام جهانی، رقابت‌‎های‎شان را در مرحله حذفی دنبال می‎کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در آغاز مرحله دوم مسابقات تیروکمان جام جهانی در ترکیه، رقابت های مرحله مقدماتی کامپوند مردان و زنان برگزار شد. در این مرحله از مسابقات و در بخش مردان که با حضور ۸۱ کماندار برگزار شد، اسماعیل عبادی به عنوان هفتم دست یافت.  نیما محبوبی، امیر کاظم پور و مجید قیدی هم به ترتیب در رده‌های  بیست و نهم، سی و هفتم و چهل و چهارم قرار گرفتند.  بر این اساس نمایندگان کشورمان باید دیدارهای خود را در مرحله حذفی پیگیری کنند. در این مرحله یما محبوبی و اسماعیل عبادی استراحت خواهند داشت اما امیر کاظم‌پور با حریفی از صربستان دیدار خواهد کرد. مجید قیدی با نماینده اندونزی روبه رو می شود. 

در بخش بانوان و در پایان رقابت های مقدماتی کامپوند راحله فارسی در میان ۶۶ کماندار شرکت کننده در رده نوزدهم ایستاد. فرشته قربانی و پریسا براتچی در رده چهل و سوم و بیست و نهم قرار گرفتند. گیسا بایبردی هم صاحب جایگاه پنجاه و هشتم  شد. در مرحله حذفی رقابت های کامپوند بانوان هم پریسا براتچی، فرشته قربانی و راحله فارسی استراحت می کنند اما  بایبردی با حریفی از قزاقستان دیدار خواهد کرد. همچنین در بخش میکس کامپوند تیم ایران با ترکیب راحله فارسی و اسماعیل عبادی در رده نهم ایستاد. این تیم در مرحله اول حذفی با قرعه استراحت و در دور دوم با روسیه رو به رو خواهد شد.

تیم کامپوند مردان با ترکیب عبادی، محبوبی و کاظم‌پور در مرحله مقدماتی‎ ششم شد. این تیم در مرحله اول حرفی با قرعه استراحت رو به رو شده است و در دور دوم با ایتالیا بازی خواهد کرد. تیم کامپوند زنان با ترکیب راحله فارسی، فرشته قربانی و پریسا براتچی در رده یازدهم قرار گرفت. این تیم در مرحله اول حرفی با قرعه استراحت رو به رو شده است و در دور دوم با آمریکا بازی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز