میترا شعبانیان:

شاگردانم نمایش خوبی مقابل نیوزیلند داشتند

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۸:۴۰
کد خبر: ۷۰۹۶۹۶
میترا شعبانیان، از عملکرد شاگردانش در اولین بازی راضی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران با تاکید بر این که شاگردانش می‌توانستند نمایش بهتری در مقابل نیوزیلند داشته باشند گفت: خوشحالم که بچه‌ها بعد از ماه‌ها زحمتی که کشیدند موفق شدند نمایش خوبی در بازی اول داشته باشند. معتقدم بازیکنانم می‌توانستند بازی بهتری مقابل نیوزلند ارائه کنند.

او با اشاره به نکاتی در جریان بازی افزود: در تیم ما بازیکنان سرعتی در مقایسه با بلندز‌ن‌ها از قدرت بیشتری برخوردارند. سرعتی‌زن‌ها ما در بازی امروز بیشتر دفاع کردند و چندان روی حمله متمرکز نبودند. از طرفی شرجی بودن هوا روی وزن توپ هم تاثیرمی‌گذارد. ضمن این‌که این اولین بازی رسمی و بین‌المللی شاگردانم بود و تمام این مسائل بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده بود. با این حال بازی خوبی داشتند. از بازیکنان و کادر فنی‌ام تشکر می‌کنم.

شعبانیان درباره بازی فردای شاگردانش مقابل استرالیا هم صحبت کرد: استرالیا در مقایسه با نیوزیلند تیم بهتری است. بنابراین نباید این تیم را دست کم گرفت. استرالیا یک بازیکن پشت‌خط زن خوب دارد و علاوه بر آن از انسجام تیمی بالاتری برخوردار است. این نکته را هم باید در نظر داشت که استرالیا بازی اول خود را با هم  با برد(نیوزیلند یک- استرالیا 3) پشت سرگذاشته. با این حال ما تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا در بازی فردا هم نتیجه خوبی کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز