سلطانی فر در بازدید از اردوی تیم ملی کاراته؛

رشته هایی که مدال آوری کردند مورد توجه خواهند بود/ انتظار بسیاری از کاراته دارم/ میان وزارت ورزش و کمیته المپیک ارتباط خوبی است

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۹:۳۴
کد خبر: ۷۰۹۷۱۰
رشته هایی که مدال آوری کردند مورد توجه خواهند بود/ انتظار بسیاری از کاراته دارم/ میان وزارت ورزش و کمیته المپیک ارتباط خوبی است
مسعود سلطانی فر در بازدید از اردوی تیم ملی کاراته گفت: اکنون فضای ورزش با آرامش شرایط خود را پیش می برد و ورزشکاران به شایعات توجه نکنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک در بازدید از اردوی تیم ملی کاراته گفت: خوشحالم برای دومین بار به تمرین تیم ملی کاراته بازدید می کنم،  ما نگاه ویژه‌ای از رشته ورزشی کاراته داریم زیرا مادر رشته ورزشی رزمی کاراته است. معتقدم ما استعدادهای بسیاری در سراسر ایران داریم. تیم ملی ایران از برگزیدگان و نخبگان ایران هستند.

وی افزود:در المپیک و بازی های آسیایی ملاک جایگاه کشورها مدال طلا است. به همین خاطر جوایز مدال های را به طور چشمگیری افزایش دادیم تا انگیزه ها بالا برود و ورزشکاری که قهرمان می شود بداند ما قدر دان زحمت هایش هستیم. یقین دارم که کاراته به جمع مدال آوران المپیک ٢٠٢٠ اضافه می شود و کاراته مدال طلا می گیرد و این قول را از آقای فرجی گرفته ایم.

سلطانی‌فر با تاکید بر اینکه با کادرفنی خوبی که در کاراته می‌بینم مطمئن هستم که در المپیک به مدال می‌رسیم،  بیان کرد: بر اساس قوانینی که داریم برای قهرمانان هر رشته جوایز مورد نظر در نظر گرفته شد. فردا با حضور رییس جمهور جوایز قهرمانان اهدا می‌شود.

وزیر ورزش وجوانان اظهار داشت: علی رغم کمبودهایی که رشته کاراته دارد برنامه ریزی کردیم تا تامین بودجه خوبی صورت گیرد. رشته هایی که مدال آوری کردند مورد توجه خواهند بود.  

سلطانی فر در پایان خاطر نشان کرد :کاراته سخت است اما انتظار بسیاری از این رشته ورزشی دارم. وظیفه خود می دانیم از همه ابعاد کمک کنیم. امروز میان وزارت ورزش و کمیته المپیک ارتباط خوبی است  اختلافات قدیمی در میان دستگاه‌های مختلف با ورزش خاتمه پیدا کرد و اکنون فضای ورزش با آرامش شرایط خود را پیش می برد و ورزشکاران به شایعات توجه نکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز