جام جهانی ۲۰۱۸؛

هوساوی و حرف‌های زیاد عربستان در جام جهانی

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۹:۵۰
کد خبر: ۷۰۹۷۳۵
اوساما هوساوی مدافع تیم ملی عربستان را می توان ستاره سرآمد این کشور در تیم ملی فوتبال دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اوساما هوساوی با ملیت کشور عربستان، 34 سال سن دارد و متولد  مارس 1984است، اسامه هوساوی به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد.این بازیکن در حال حاضر با شماره 33 برای تیم فوتبال الهلال و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی عربستان بازی می‌کند.

آخرین بازی اسامه هوساوی برای الهلال مقابل تیم الفتح بود. این بازی با نتیجه الهلال (4 - 1) الفتح به پایان رسید. اوساما هوساوی در این مسابقه 69 دقیقه بازی کرد، 1 پاس گل داد و نمره 7.1 کسب کرد.

هوساوی فوتبال خود را از سال ۲۰۰۵ در الوحده آغاز کرد و در سال ۲۰۰۸ به الهلال پیوست. او به اندرلخت رفت و پس از عملکرد ضعیف بازهم به عربستان بازگشت و در الاهلی توپ زد تا اینکه ۲ سال پیش به آبی پوشان ریاض رفت و تا امسال در این تیم بازی کرد.

هوساوی درباره وضعیت این تیم در جام جهانی گفت: ما در نخستین بازی با میزبان بازی داریم و بعد از آن هم با تیم های قدرتمندی مانند مصر و اروگوئه، معتقدم عربستان در روسیه می تواند حرف های بسیار زیادی برای گفتن داشته باشد، به شخصه فکر می کنم عربستان متفاوتی نسبت به سال های گذشته در این رقابت ها خواهیم دید و امیدوارم بتوان برای تیم مفید تر از همیشه باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز