جام جهانی ۲۰۱۸؛

آکینفیو، عنکبوت سیاه تزارها

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۱:۳۸
کد خبر: ۷۰۹۷۳۸
آکینفیو، عنکبوت سیاه تزارها
ایگور ولادمیروویچ آکینفیو دروازه بان و ستاره تیم میزبان به دنبال درخشش و کسب لقبی بزرگ در جام جهانی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ایگور ولادمیروویچ آکینفیو، دروازه بان 32 ساله  روسیه یکی از بازیکنانی است که بی تردید در کشورش درخشش خاصی خواهد داشت، البته شوروی سابق به داشتن دروازه بان های قدرتمند معروف بود، لو یاشین دروازه بان افسانه ای شوروی بود که هم بسیار مشهور بود و هم عنکبوت سیاه لقبی بود که به او داده بودند. به نظر برخی کارشناسان روس مهارت‌های ایگور آکینفیو دروازه‌بان روسی که در باشگاه فوتبال زسکامسکو روسیه بازی می‌کند به قدری است که می تواند یک لو یاشین جدید باشد.

او با شیوه خاص دروازه بانی که دارد و با  جای گیری های مناسب ، واکنش های دیدنی و تماشایی و عکس العمل های بسیار عالی و مطمئن جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم ملی و باشگاه مطرح زسکا محکم کرده، او بیش از 272 بار برای زسکا بازی کرده و در بین هواداران این تیم بسیار محبوب است.

 

آکینفیو متولد هشت آوریل 1986 در مسکو است و در خانواده ای متوسط زندگی می کرد او سابقه بازی در تیم های ملی جوانان و امید روسیه را نیز در کارنامه کاری خود دارد و تاکنون 52 بازی ملی داشته است، شاید جالب باشد بدانید این دروازه بان همان بازیکنی است که در مسابقات مقدماتی یورو2016 تنها 20 ثانیه از بازی روسیه و مونته نگرو سپری شده بود که ناگهان آکینفیو بر اثر برخورد این ماه ‌محترقه نقش زمین شد و داور هم بلافاصله بازی را متوقف کرد.‌

در حالی که پزشکان مشغول مداوای دروازه بان روسیه بودند، داور آلمانی، دنیز آیتکین، هم بازی را ‌متوقف کرد و بازیکنان دو تیم به رختکن رفتند. ‌بازی 20 دقیقه بعد با تعویض آکینفیو، از سر گرفته شد.

او درباره جام جهانی و تیم های هم گروهش می گوید: تیمی را دست کم نخواهیم گرفت و امیدوارم بتوانیم با قدرت به مرحله بعد صعود کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز