جام جهانی ۲۰۱۸؛

سرمربی حریف نخست ایران درباره لیست این تیم شفاف‌سازی کرد

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۲:۱۷
کد خبر: ۷۰۹۹۵۹
سرمربی حریف نخست ایران درباره لیست این تیم شفاف‌سازی کرد
رنار سرمربی مراکش در گفتگویی تلویزیونی با ارائه توضیحاتی درباره لیست این تیم در جام جهانی 2018 شفاف سازی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هروه رنار سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش چند روز پیش فهرست نفرات این تیم برای حضور در  جام جهانی 2018 روسیه را منتشر کرد که در این لیست تعداد زیادی از ستاره های سرشناس این کشور غیبت داشتند. البته پس از این اتفاق رنار  توضیح داد که او همیشه بهترین بازیکنان را انتخاب نمی کند، چون مدیریت این بازیکنانی که همواره ادعای حضور در ترکیب اصلی را دارند واقعا کاری سخت است.

او ادامه داد: برای جام جهانی به 23 بازیکن نیاز داریم که از این جمع باید لااقل 17 بازیکن آماده حضور در ترکیب اصلی با توانایی های فنی داشته باشند و هم بتوانند انتظارات کادر فنی را بر آورده کنند. بازیکنان ذخیره هم باید 5 تا 6 بازیکنی باشند که در طول حضورشان بتوانند برای تیم مثمر ثمر واقع شوند. به همین علت نمی توانستم تمام فهرست را به ستاره ها اختصاص دهم.

رنار گفت: حضور یافتن در جام جهانی باعث غرور و افتخار است.  من فکر می کنم ما در مسیر درست قرار داریم، این چیزی است که باعث می شود شما قصد رفتن به جام جهانی را کنید تا با کسب نتایج خوب دل مردم مراکش را شاد کنید. از آنجا که من در 6 دوره جام ملت های آفریقا شرکت کردم، تجربه ام بسیار کم است. اکنون پارامترهایی وجود دارد که باید برای این جام جهانی بیشتر تمرین کنم تا آبدیده تر شوم.

البته طی روزهای گذشته طرفداران مراکشی نسبت به حضور نداشتن مهره هایی چون سفیان بوفال، یوسف العربی، عبدالرزاق حمدالله شروع به انتقاد از هروه رنار کرده بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز