نگار حسین‌نژاد:

توانایی برد استرالیا را داشتیم

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۴:۴۰
کد خبر: ۷۱۰۰۷۷
توانایی برد استرالیا را داشتیم
ملی‌پش ایران کم‌کاری بازیکنان کشورمان مقابل تیم ملی استرالیا را عامل باخت تیم در دومین بازی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر آسیا دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،نگار حسین‌نژاد در واکنش به باخت سه بر دو ایران مقابل استرالیا گفت: دو ست اول بازی امروز در دست ما بود. در ست سوم هم از حریف پیش بودیم و در شرایطی که می‌توانستیم بازی را ببریم اما روند بازی به ضرر ما برگشت.

قدرتی‌زن تیم ملی با اشاره به این که ملی‌پوشان ایران در بازی دوم بیشتر به نتیجه توجه داشتند تا عملکردشان افزود: بعد از باخت تیم در ست سوم، ترس از باخت و از دست دادن روحیه، این اجازه را به بازیکنان ایران نداد تا بازی خود را به نمایش بگذارند.

حسین‌نژاد اشتباهات فردی را هم در رقم خوردن این باخت موثر دانست: اگر مرتکب برخی اشتباهات فردی نمی‌شدیم، این توانایی را داشتیم که استرالیا را با نتیجه سه بر صفر ببریم اما متاسفانه این‌طور نشد. امیدوارم در بازی‌های بعدی این اتفاق رخ دهد.

او در پاسخ به این که آیا بازیکنان از ست چهارم به بعد خسته شده بودند یا خیر، گفت: از نظر بدنی شرایط‌مان کاملا خوب بود و فقط ترس از باخت باعث شد صورت بازیکنان خسته به نظر برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز