نگار سلحشوری:

ترس از باخت عامل شکست‌ شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۶:۴۴
کد خبر: ۷۱۰۰۷۸
ترس از باخت عامل شکست‌ شد
قدرتی زن تیم ملی والیبال نوجوانان، ترس از باخت را عامل شکست ایران مقابل استرالیا در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نگار سلحشوری بازیکن شماره 3 تیم ملی والیبال نوجوانان دختر بعد از باخت 3 بر 2 ایران مقابل استرالیا گفت: بازی امروز را خیلی خوب شروع کردیم و حتی دو ست اول را با اختلاف امتیاز به سود خود تمام کردیم. در ست سوم درحالی که با امتیاز 13 بر 4 جلو بودیم، فکر کردیم دیگر بازی را برده‌ایم. اما این‌طور نشد و این طرز تفکر باعث باختمان در ست سوم شد.

قدرتی‌زن تیم ملی والیبال نوجوانان ترس را علت باخت تیم ایران در ست چهارم دانست و گفت: در دو ست چهارم و پنجم بچه‌های ترسیده بودند و فکر می‌کنم همین ترس هم باعث شد در نهایت با نتیجه سه بر دو بازی به نفع استرالیا تمام شود.

او در تشریح علت ترس بازیکنان ایران گفت: حس می‌کنم بچه‌ها به خاطر نتیجه‌ بازی ترسیده بودند. آن‌ها در جریان بازی به باخت فکر می‌کردند و درنهایت هم این اتفاق افتاد. در جریان بازی نباید به برد یا باخت فکر کنیم. بلکه باید تمام تمرکز روی ارائه یک بازی خوب و فنی باشد تا اگر نتیجه با باخت همراه بود، دست کم از عملکردمان راضی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز