ورزشکاران ایرانی در جاکارتا افتخار آفرینی خواهند کرد؛

سلطانی‌فر: با حمایت دولت اتفاقات خوبی در ورزش رخ داد/ دغدغه اصلی رییس جمهور، توسعه ورزش همگانی است

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۴۱:۰۷
کد خبر: ۷۱۰۱۳۸
سلطانی‌فر: با حمایت دولت اتفاقات خوبی در ورزش رخ داد/ دغدغه اصلی رییس جمهور، توسعه ورزش همگانی است
ورزشکاران و قهرمانان امشب در ضیافت افطاری رییس جمهور حضور یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جمع کثیری از ورزشکاران امروز مهمان ضیافت افطاری رییس جمهور بودند.

دکتر مسعود سلطانی‌فر،  وزیر ورزش و جوانان در این مراسم،  گفت: امروز جامعه ورزش کشور تمام قد پشت اهداف دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده و هیچ  قدرتی  نمی‌تواند از اهداف قهرمانان و ورزشکاران این سرزمین باز دارد.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران کشورمان امروز آماده هستند در میادین مختلف حماسه سازی کنند،  افزود: ورزشکاران و قهرمانان ایران از غیرت و اراده فولادی برخوردار هستند که برای مردم سرزمین خود رقابت می‌کنند. دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که مردم ایران در طول تاریخ از مسیرهای سختی عبور کردند و هرگز نمی‌توانند ثبات و آرامش ملت ایران را از بین ببرند.

سلطانی‌فر با تاکید بر اینکه با حمایت‌های دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی در ورزش افتاد،  بیان کرد: تیم ملی فوتبال ایران توانست برای دومین بار متوالی راهی جام جهانی شود. قهرمانی فوتسال بانوان،  قهرمانی فوتبال ساحلی،  قهرمانی وزنه برداری،  قهرمانی تیم ملی ووشو، قهرمانی تکواندو و افتخارات بسیاری که توسط رشته‌های دیگر به دست آمد همه به دلیل حمایت‌های خوب این دولت بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به افتخارات بسیاری که رشته‌های مختلف ورزشی در میادین بزرگ جهانی به دست آوردند این امیدواری وجود دارد که ورزشکاران ایرانی بتوانند در رقابت‌های آسیایی جاکارتا به مدال‌های خوش رنگی برسند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دغدغه اصلی ریاست جمهوری توسعه ورزش همگانی است،  اضافه کرد: برای توسعه ورزش همگانی در سطح جامعه برنامه ریزی‌های خوبی شد. چندین خانه روستایی در سراسر ایران افتتاح شد تا خدمات ورزشی به روستاییان ارائه شود. 

سلطانی‌فر با بیان اینکه در حوزه بانوان اقدامات شایسته‌ای صورت گرفت، گفت: با طراحی لباس بانوان اکنون بسیاری از رشته‌های ورزشی در میادین مختلف بین‌المللی توانستند حضور پیدا کنند و به مدال‌های خوش رنگی برسند و طراحی پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان بعد از 38 سال صورت گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز