حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران؛

ادای احترام جالب توجه منصوریان به دکتر روحانی+عکس

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۲:۴۴
کد خبر: ۷۱۰۳۶۸
ادای احترام جالب توجه منصوریان به دکتر روحانی+عکس
خواهران منصوریان در این مراسم با لباس‌های همشکل حضور پیدا کرده بودند که همین موضوع برای افراد حاضر در سالن جالب توجه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران همچون چند سال گذشته در دولت تدبیروامید با حضور دکتر روحانی و جمع کثیری از خانواده ورزش در سالن اجلاس سران برگزار شد.

نکته جالب در مراسم روز گذشته استقبال چشم‌گیر ورزشکاران بخصوص بانوان ورزشکار از این مراسم افطاری بود و با توجه به حمایت رییس جمهور از ورزش بانوان به نوعی می‌توان گفت کفه ترازو در این مراسم به سود بانوان بود. خواهران منصوریان که در چند سال گذشته قهرمانی‌های متوالی را برای ورزش ایران به دست آورده‌اند نیز در این مهمانی دوستانه حضور داشتند و نقش پررنگی را در مراسم ایفا کردند.

الهه منصوریان یکی از سخنرانان این مراسم بود که دقایقی با دکتر روحانی صحبت کرد. نکته جالب توجه زمانی بود که اسم الهه منصوریان برای دریافت پاداش قهرمانی خوانده شد و وقتی روبروی دکتر روحانی قرار گرفت به شیوه رزمی‌کاران ووشو نسبت به رییس جمهور ادای احترام کرد. الهه منصوریان زمانی که هدیه خود را از رییس جمهور دریافت کرد لحاظتی با ایشان به گفتگو پرداخت. خواهران منصوریان در این مراسم با لباس‌های همشکل حضور پیدا کرده بودند که همین موضوع برای افراد حاضر در سالن جالب توجه بود.

زمانی نیز که ورزشکاران برای صرف افطاری به سالن رفتند شهربانو منصوریان به عنوان خواهر بزرگتر در کنار رییس جمهور نشست تا عکس یادگاری بگیرد و بعد از آن خواهران خود را صدا کرد که در کنارش برای گرفتن عکس یادگاری با دکتر روحانی قرار بگیرند.

الهه 1

نظر شما
پرونده ویژه