جام جهانی ۲۰۱۸؛

سانتوس با پشتوانه قهرمانی اروپا در جام جهانی

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۵:۰۲
کد خبر: ۷۱۰۵۷۰
سانتوس با پشتوانه قهرمانی اروپا در جام جهانی
تیم ملی فوتبال پرتغال با هدایت سانتوس در تلاش است تا بتواند عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال متولد ۱۰ اکتبر ۱۹۵۴است، اگرچه او در دوران بازیگری اش در مارتیمو، استوریل و بنفیکا بازی کرده ولی در لیسبون به دنیا آمده و در دوران مربیگری اش بنفیکا پورتو، آ.اک آتن  پاناتینایکو، اسپورتینگ مربیگری کرده است. او بعدها به سمت مربیگری تیم ملی رفت و در جام ملت های اروپای ۲۰۱۶ با تیم ملی فوتبال پرتغال دست به شگفتی زد و با سه تساوی در مرحله گروهی و تنها یک برد در نود دقیقه در فینال با شکست فرانسه قهرمان شد.

 

پرتغال

او پس از قرعه کشی جام جهانی گفت: این گروه، گروه بسیار گمراه کننده ای است. پرتغال باید بپذیرد که یکی از مدعیان است اما اگر کمی بیشتر به جزئیات توجه کنید، متوجه می شوید که گروه بسیار دشواری است. اسپانیا به طور طبیعی مدعی اصلی گروه است؛ همیشه این را گفته ام. ایران در مرحله مقدماتی در گروه خیلی سختی قرار داشت اما در 10 بازی حتی یک بار هم شکست نخورد، تنها دو گل دریافت کرد و آن هم در آخرین بازی مقابل سوریه اتفاق افتاد، زمانی که صعود ایران مشخص شده بود. کسی که کی روش را بشناسد می داند که او به خوبی تیم ایران را سازماندهی خواهد کرد. ایران باوجود اینکه جام بزرگی را با هدایت این سرمربی بالای سر نبرده اما حریف سختی برایمان خواهد بود.

بی تردید قهرمان اروپا یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی خواهد بود و باید دید سانتوس و ستارگانش در این آزمون بزرگ تا کجا پیش خواهند رفت.

نظر شما
پرونده ویژه