والیبال دختران زیر ۱۷ سال آسیا؛

پورصالح: در بازی مقابل ژاپن تجربه زیادی کسب کردیم

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۲:۲۵:۱۰
کد خبر: ۷۱۰۶۷۱
سرعتی‌زن تیم ملی نوجوانان ایران به دنبال کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الهه پورصالح بعد از باخت تیم ملی والیبال نوجوانان زیر 17 سال مقابل ژاپن در دوازدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا- ژاپن گفت: در بازی مقابل ژاپن تجربه زیادی کسب کردیم. از نظر من ژاپن تیم خاصی نبود و اگر برخی بازیکنان ایران از اسم ژاپن نمی‌ترسیدند، می‌توانستیم این تیم را ببریم یا حتی یک ست از این تیم بگیریم.

بازیکن شماره 10 تیم ملی نوجوانان ایران در این بازی با یک تک دفاع بسیار خوب نشان داد ترسی از نام ژاپن ندارد. پورصالح گفت: اصلا از نام ژاپن نترسیدم و اگر پاس‌های بیشتری به من می‌رسید، قطعا کار را تمام می‌کردم.

او اما یک هدف را در این دوره از رقابت‌ها دنبال می‌کند: به دنبال آن هستم که با ارائه بازی‌های خوب بهترین بازیکن سرعتی آسیا شوم.

پورصالح با اشاره به حضور  ایران در جمع 8 تیم برتر آسیا افزود: تا به امروز مسابقات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. خیلی خوشحالم که موفق شدیم با پیروزی مقابل مالزی در جمع 8 تیم برتر آسیا قرار بگیریم.

او ضمن قدردانی از زحمات مربیانش گفت: از مربیان خوبم به خصوص شعبانیان سرمربی تیم بسیار ممنونم که طی این مدت زحمات زیادی برایمان کشیدند. از پدر و مادرم هم تشکر می‌کنم که با حمایت‌های خوب‌شان، شرایط حضورم در تیم ملی نوجوانان را فراهم کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز