۲۱ روز تا جام جهانی؛

تمرین صبحگاهی مردان کی‌روش

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۳:۵۲
کد خبر: ۷۱۰۶۹۵
تمرین صبحگاهی مردان کی‌روش
تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز به تمرینات خود ادامه داد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از آنکه عصر روز گذشته یک جلسه تمرینی را در زمین چمن کمپ بشیکتاش برگزار کردند، صبح پنج شنبه نیز تمرینات خود را از سر گرفتند و در زمین چمن و زیر نظر کارلوس کی روش به تمرین پرداختند.این تمرین از ساعت 10:30 صبح و در هوای آفتابی شهر استانبول آغاز شد.
 
بازیکنان تیم ملی پس از انجام تمرینات آغازین که شامل دویدن، عبور از موانع، پاسکاری و کار با توپ می شد، در نیمی از زمین بازی دورن تیمی برگزار کردند؛ دیداری که بازیکنان با استفاده از کاورهای سبز و قرمز از هم متمایز شده بودند.بازیکنان وظیفه داشتند با انجام بازی سرعتی و تک ضرب و تحت فشار قرار دادن حریف، برنامه های تاکتیکی کارلوس کی روش را در زمین پیاده کنند.
 
در خلال این بازی درون تیمی، سرمربی تیم ملی نکات موردنظر خود را به بازیکنان گوشزد می کرد تا آن ها با انجام این نکات و رفع نقاط ضعف خود تمرین کم نقص تری را در زمین انجام دهند.سه دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی هم بنا به تصمیم کادر فنی، یک به یک درون دو دروازه قرار می گرفتند و دروازه بان سوم هم زیر نظر الکساندر مربی دروازه بان ها با استفاده از دستگاه تخصصی شوتزنی به تمرین پرداخت. تمرین امروز تیم ملی در ساعت 12 ظهر به پایان رسید.
نظر شما
پرونده ویژه