علی پروین در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خوشحالم در ضیافت افطاری کنار رییس‌جمهور حضور داشتم/ حمایت دکتر روحانی از بانوان قابل تقدیر است/ تیم ملی فوتبال از گروه خودش صعود خواهد کرد

۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۶:۵۳
کد خبر: ۷۱۰۸۰۸
خوشحالم در ضیافت افطاری کنار رییس‌جمهور حضور داشتم/ حمایت دکتر روحانی از بانوان قابل تقدیر است/ تیم ملی فوتبال از گروه خودش صعود خواهد کرد
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: توجه دکتر روحانی به بحث بانوان نیز قابل تقدیر بود و همینطور که ایشان گفتند باید اجازه دهند که بانوان در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند چون این امر می‌تواند محیط ورزشگاه را رفته رفته سالم کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران که یکی از مهمانان ویژه مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان بود درخصوص توجه ویژه دولت تدبیروامید به موضوع ورزش صحبت کرد.

پروین در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه این دولت توجه لازم به رشته‌های ورزشی را داشته است، اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در خدمت رییس‌جمهور بودم و امیدوارم که این مراسمات همچون این چند سال گذشته ادامه دار باشد. برگزاری این مراسمات و تجلیل از قهرمانان به نفع ورزش کشور است. این حرکت بسیار زیبا بود و می‌توان در سال دو بار این نوع مراسمات را برگزار کرد.

وی در ادامه افزود: توجه دکتر روحانی به بحث بانوان نیز قابل تقدیر بود و همینطور که ایشان گفتند باید اجازه دهند که بانوان در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند چون این امر می‌تواند محیط ورزشگاه را رفته رفته سالم کند. ورزشکاران و پیشکسوتان ما باید همیشه در این نوع مراسمات حضور داشته باشند که با همفکری ورزش ایران به جایگاه اصلی خودش برسد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان ساخت: در چند سالی که دکتر روحانی در راس دولت قرار دارند در ماه مبارک رمضان همه ورزشکاران یک شب در خدمت ایشان هستند و دور هم جمع می‌شویم. جمع شدن ورزشکاران اتحاد و همدلی را بین جامعه ورزش بیشتر می‌کند.

پروین همچنین درخصوص وضعیت تیم ملی ایران در آستانه بازی‌های جام جهانی روسیه گفت: من همیشه این را گفته ام که نباید خوشحال باشیم که به جام جهانی راه پیدا کرده‌ایم بلکه باید خوشحال باشیم که تیم ایران بتواند از گروه خود صعود کند. همه اعضای تیم ملی و فدراسیون فوتبال دست به دست هم داده‌اند که این اتفاق بیفتد و ما پیشکسوتان نیز در کنار تیم ملی خواهیم بود که تیم ما از گروه صعود کند و فکر می‌کنم این اتفاق بیفتد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز