با کسب ۱۱ مدال رنگارنگ صورت گرفت؛

درخشش کارگران ورزشکار ایران در رقابت های پاریس

۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۲:۵۴
کد خبر: ۷۱۰۸۳۰
درخشش کارگران ورزشکار ایران در رقابت های پاریس
نمایندگان کاروان رمضان در روز نخست رقابت های جهانی ورزش شرکت ها با کسب ۸ طلا ۲ نقره و ۱ برنز شگفتی ساز شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در رشته دو و میدانی تیم آلکو استون همدان در رقابت های جهانی فرانسه شرکت ها شگفتی ساز شد و اعضای این تیم توانستند در تمامی ماده ها صاحب مدال شوند.

بر  همین اساس و در رشته پرتاب وزنه خانم فاطمه خیاطی با حد نصاب ۱۲.۶۰ موفق به کسب مدال طلا گردید.در ماده ۸۰۰ متر بانوان خانم فاطمه نصرآبادی با ثبت رکورد ۲:۳۱:۴۰ ثانیه در رده سنی B موفق به کسب مدال طلا گردید.در بخش ۸۰۰ متر مردان نیز پژمان یارولی با حد نصاب ۱:۵۴ ثانیه مدال طلا را از آن خود کرد و هادی خوبیاری با حد نصاب ۲:۰۱ ثانیه عنوان دوم را به خود اختصاص داد.در دوی ۱۰۰ متر بانوان مریم طوسی  با ثبت زمان ۱۲:۳۳ موفق به کسب عنوان طلا شد.سجاد هاشمیان نیز در همین ماده  با ثبت رکورد ۱۰:۷۹ ثانیه موفق به کسی مدال خوش رنگ طلا شد.علی قاسمی هم در ماده پرش طول با ثبت رکورد ۶.۶۶ سانتی متر طلایی شد. داریوش ولی جو در ماده پرتاب وزنه با ثبت رکورد ۱۴.۷۰ سانتی متر در جایگاه نخست این بخش ایستاد و موفق به کسب مدال طلا شد.

در سایر رشته ها نیز تیم تنیس روی میز بانوان کشورمان در رقابتی تنگاتنگ برابر حریفان موفق به کسب عنوان سومی این رشته شد و مدال برنز این رشته را از آن خود کرد تا بدین ترتیب پرونده روز نخست این رقابت ها با ۸ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز بسته شود.

این رقابت ها فردا در سایر رشته ها پیگیری می شود و پیش بینی می شود نمایندگان جامعه بزرگ کار و تلاش کشورمان باز هم در این رویداد جهانی شگفتی ساز شوند و پرچم کشورمان را در این آوردگاه جهانی به اهتزاز درآورند.

نظر شما