روز گذشته صورت گرفت؛

بازدید بانوان ملی پوش والیبال از غرفه وزارت ورزش و جوانان در نمایشگاه قرآن

۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۳:۴۳
کد خبر: ۷۱۰۸۶۷
بازدید بانوان ملی پوش والیبال از غرفه وزارت ورزش و جوانان در نمایشگاه قرآن
بانوان تیم ملی والیبال کشورمان با حضور در غرفه وزارت ورزش و‌جوانان در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بانوان تیم ملی والیبال کشورمان با حضور در غرفه وزارت ورزش و‌جوانان در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم از این نمایشگاه بازدید و با علاقه‌مندان این رشته ورزشی دیدار کردند.

هریک از انها در نشستی که با ستادخبری نمایشگاه داشتند احساسات خود را در خصوص تاثیر قران در زندگی شخصی و ورزشی شان بیان کردند.

صدیقه کعبی زاده نائب رئیس فدراسیون والیبال بانوان کشورمان گفت: بانوان والیبالیست واقعاً علاقه داشتند به حضور در نمایشگاه قرآن و وقتی به آنها گفتیم که در این نمایشگاه غرفه داریم همگی برای این حضور اعلام آمادگی کردند و آمدند.

وی حضور در این نمایشگاه را راه خوبی برای مأنوس تر شدن ورزشکاران با قرآن و حس برکت قرآن در زندگیشان عنوان کرد و گفت: حضور در این نمایشگاه همچنین موجب می‌شود که مردم با بانوان ورزشکار نیز بیشتر آشنا شوند.

الهام فلاح عضو تیم ملی والیبال هم فضای نمایشگاه قران را بسیار تاثیر گذار در ترغیب مردم به توجه بیشتر به قران و اموزه های آن دانست و تاکید کرد ورزشکاران در شرایط بسیار سخت به خداوند و ائمه متوسل می‌شوند و در واقع اموزه های مذهبی با زندگی ماعجین شده است .

او توضیحاتی را در خصوص ارتباط قلبی اش با قران بیان می کندو می گوید پیش از حضور در هر مسابقه‌ای حتما دعایی را زمزمه می کند.

علیخانی پاسور تیم ملی است وقتی از قران و تاثیر آن در زندگی شخصی واجتماعی اش سخن می گوید چشمایش پر از اشک ‌می شود و می گوید الفتی عجیب با قران دارد و از زمانی که با این کتاب مقدس انس گرفته است توانسته پاسخ بسیاری از سوالاتی که در ذهنش در خصوص مسایل مذهبی وجود داشته دست پیدا کند.

او گفت :علاقه ی زیادی به قران دارم هر وقت به مطالعه آن می پردازم حال و هوای روحی ام تغییر می کند،در زندگی شخصی ، اجتماعی ام و ورزشی ام از قران بسیار کمک‌گرفته ام ،هرگاه به این کتاب توسل جسته ام نتایج خوبی کسب کرده ام.

او اعتقادش به قران را چنین بیان می کند : قران در بر گیرنده تمام راههای هدایت انسان است و‌ هیچ راهنمایی را دقیق تر از اموزه های قرانی نیافته ام ضمن اینکه من با مطالعه قران ارامش می گیرم و معتقدم احساس ارامشی که این کتاب اسمانی هدیه می کند در هیچ جای دیگری به دست نمی اید.

علیخانی نیز بسیار خوشحال با حجاب اسلامی در میادین ورزشی افتخار افرینی می کند او این اقدام خو‌د را علاوه بر یک فعالیت ورزشی یک حرکت فرهنگی و تبلیغاتی در مورد اسلام می داند .

او می گوید این پوشش، فرصت فعالیت ورزشی را برای تمامی بانوانی که در سراسر جهان اعتقادات مذهبی دارند،مهیا میکند ومن بسیار خوشحالم که زنان ایران پرچمدار این حرکت ارزشی هستند.

عضو تیم ملی والیبال به قهرمانی ها و افتخارات افرینی های که دختران قوتسالیست،تکواندو کار و کاراته کا درجهان به دست آورده اند اشاره کرد و گفت انها با کسب سکوها،چهره واقعی اسلام را به جهانیان عرضه کردندو اعلام کردند دین ما ،هیچ مانعی برای فعالیتهای ورزشی مان نیست.

مهساصابری نیز براین باور است حال وهوای نمایشگاه باحال و هوای ماه مبارک رمضان منطبق است وتوصیه میکند چنین نمایشگاه هایی در طول سال و در نقاط مختلف شهرها برگزار شود تا مردم بیشتری از اثار چنین فضاهایی بهره مند شوند.

او در خصوص حضور ورزشکاران باحجاب اسلامی می گوید :من نماینده میلیونها ایرانی هستم بنابراین وقتی در میادین ورزشی خارج از کشور حضور پیدا میکنم رفتار کردار ومنشمان می بایست باعث سربلندی ایران شود و افتخار می کنم باحفظ ارزش های مذهبی و ملی مان به عنوان یک زن درعرصه های ورزشی حضور پیدا میکنم.

مائده برهانی کاپیتان تیم ملی والیبال نیز که اولین بار است به این نمایشگاه امده می گوید فضای بسیار خوب و ارامبخشی را احساس کردم انتظار نداشتم اینگونه از این فضا متاثر شود و از کسب این تجربه بسیارخوشحال هستم.

او نیز می گوید پیش از حضورش در میادین ورزشی به خداوند متوسل می شود و براین باور است هرگونه موفقیتی که کسب کرده به خاطر حمایت‌های خداوند و ائمه بوده است .

او توضیح می دهد که قرار است دختران ملی پوش والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی اسیا و abc کاپ حضور پیدا کنند و بسیار امیدواراست که بتوانند نسبت به گذشته نتایج خوبی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز