علی کفاشیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دیدار دکتر روحانی با ملی‌پوشان بسیار اثربخش بود/ تیم ملی انگیزه لازم برای درخشش در جام جهانی روسیه را دارد

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۶:۵۱
کد خبر: ۷۱۱۰۶۶
دیدار دکتر روحانی با ملی‌پوشان بسیار اثربخش بود/ تیم ملی انگیزه لازم برای درخشش در جام جهانی روسیه را دارد
نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: برنامه تدارکاتی قوی را فدراسیون فوتبال به همراه وزارت ورزش و جوانان برای تیم ملی در این مدت گذشته در نظر گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی کفاشیان نایب رییس فدراسیون فوتبال درخصوص دیدار ملی‌پوشان با دکتر روحانی و توجه دولت به فوتبال کشور صحبت کرد.

کفاشیان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ملی قبل از سفر به روسیه در ترکیه اردو زده است و چند بازی تدارکاتی را انجام خواهد داد دیدار ملی پوشان با دکتر روحانی بسیار اثربخش بود. این دیداری که انجام شد بازیکنان حرف‌های خود را به رییس جمهور گفتند و ایشان در جریان وضعیت تیم ملی قرار گرفت و امیدوار هستیم که این موضوع باعث شود بچه‌های ما بتوانند با قدرت کار خود را ادامه دهند و در روسیه بازی‌های خوبی را از آنها شاهد باشیم. این نوع تشویق‌ها و دیدارهایی که انجام می‌شود بسیار تاثیرگذار است چون تیم ملی متوجه خواهد شد که دولت حمایت لازم را از آنها دارد.

وی درخصوص وضعیت ملی‌پوشان برای حضور در جام جهانی روسیه افزود: برنامه تدارکاتی قوی را فدراسیون فوتبال به همراه وزارت ورزش و جوانان برای تیم ملی در این مدت گذشته در نظر گرفته است. ما تا جایی که می‌توانستیم امکانات لازم را در اختیار ملی‌پوشان قرار داده‌ایم و اکثر ملی‌پوشان ما در باشگاه‌های خود عملکرد درخشانی داشته‌اند. نکته حائز اهمیت این است که بچه‌های تیم انگیزه لازم برای حضور در این مسابقات مهم را دارند. این مسابقات بیننده زیادی دارد. ما شاید در جام جهانی قبل فکر نمی‌کردیم که مقابل آرژانتین بتوانیم اینقدر خوب بازی کنیم ولی این اتفاق افتاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز