مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ۲۰۱۸؛

پورصادقی و پارسا از دور رقابت‌ها کنار رفتند/ مدال هادی‌پور و کیانی قطعی شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۸:۵۹
کد خبر: ۷۱۱۱۹۴
پورصادقی و پارسا از دور رقابت‌ها کنار رفتند/ مدال هادی‌پور و کیانی قطعی شد
طیبه پارسا در مرحله یک هشتم نماینده اردن رو با نتیجه 5 بر 3 شکست داد و در مرحله یک چهارم با نتیجه 3 بر 9 بازی را به حریف چینی خود واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 – ویتنام با حضور 267 تکواندوکار از 34 کشور از ساعت 6:30 صبح (به وقت تهران) امروز (شنبه – 5 خردادماه) در سالن «پوتوا» هوشیمینه آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

امروز (شنبه – 5 خردادماه) هوگوپوشان اوزان 54-، 58- و 74- کیلوگرم گروه مردان و 46-، 49- و 57- کیلوگرم گروه زنان با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند که آرمین هادی‌پور و ابراهیم صفری در 54- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، مهدی جلالی در وزن 74- کیلوگرم، کیانا اخوان در وزن 46- کیلوگرم، ناهید کیانی و سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم و طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم نمایندگان کشورمان در این روز هستند.

در بخش دختران و در وزن دوم (49- کیلوگرم)، ناهید کیانی دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و در مرحله یک هشتم حریف لبنان را با نتیجه 25 بر 4 شکست داد. کیانی در مرحله یک چهارم 22 بر 8 نماینده فیلیپین را شکست داد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

در وزن چهارم (57- کیلوگرم)، طیبه پارسا در مرحله یک هشتم نماینده اردن رو با نتیجه 5 بر 3 شکست داد و در مرحله یک چهارم با نتیجه 3 بر 9 بازی را به حریف چینی خود واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در ادامه مسابقات و در بخش دختران، در وزن 46- کیلوگرم و در مرحله یک هشتم کیانا اخوان بازی را با نتیجه 7 بر 9 به حریف کره‌ای خود واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

سودابه پورصادقی دیگر نماینده کشورمان، در وزن 49- کیلوگرم، در مرمحله یک هشتم به مصاف نماینده هنگ کنگ رفت و در راند طلایی بازی را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در گروه مردان و در وزن اول (54- کیلوگرم):

آرمین هادی پور در مرحله یک‌شانزدهم با قرعه استراحت روبرو بود و در مرحله یک هشتم هادی پور نماینده هندوستان را با نتیجه 30 بر 10 شکست داد. وی در مرحله یک چهارم با نتیجه 21 بر 11 حریف عربستانی خود را شکست داد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و حسن فلاحی_راد به عنوان مربی است. هدایت تیم زنان نیز برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و مهناز حسین زاده به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی آسیا G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز