هشدار مالک باشگاه نساجی مازندران:

بابت نشر یا باز نشر اکاذیب شکایت می کنیم، کوتاه هم نمی‌آییم!

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۱:۰۵
کد خبر: ۷۱۱۴۲۶
بابت نشر یا باز نشر اکاذیب شکایت می کنیم، کوتاه هم نمی‌آییم!
مالک باشگاه نساجی مازندران، پس از چند هفته سکوت، امروز به فضاسازی رسانه‌ای، شایعه پراکنی و نشر اکاذیب در رسانه‌های حقیقی و مجازی علیه باشگاه متبوع خود واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران؛ فرهاد صنیعی فر با اشاره به شیطنت‌های اخیر پس از صعود نساجی مازندران گفت: تا به امروز به احترام روح پاک فوتبال، آرامش استان مازندران، جلوگیری از درگیری و تنش میان دو شهر همسایه و البته به توصیه فدراسیون فوتبال در مواجهه با تمام بی احترامی‌ها و تهمت‌های ناروا سکوت کردیم اما دیگر کافی است.

وی ادامه داد: سیاست باشگاه نساجی مازندران احترام به تمامی افراد بوده است اما از امروز هشدار می دهیم هر شخص حقیقی و حقوقی، رسانه های نوشتاری، دیداری و شنیداری و حتی مجازی که به نشر یا بازنشر اکاذیب ولو در قالب بیانیه فلان باشگاه یا مصاحبه بهمان شخص پرداخته و بدون سند و مدرک باعث آزرده خاطر شدن مردم شریف قائمشهر و استان مازندران شوند یا بخواهند صعود شرافتمندانه و مقتدرانه تیم محبوب مازندران را لوث کنند، برخلاف میل باطنی به اتهام افترا و نشر اکاذیب تحت تعقیب قانونی قرار خواهیم داد.

مالک باشگاه نساجی مازندران همچنین افزود: بار دیگر تاکید می کنم به همه دوستان رسانه ای احترام زیادی می گذاریم و معتقدیم این عزیزان یار و یاور فوتبال و ورزش کشور هستند اما روی صحبتم با کسانی است که حدود یک ماه پس از صعود شایسته نساجی مازندران غرض ورزی کرده و گویی نمی خواهند از این رویه خود دست بردارند. به این دسته از دوستان هم هشدار می دهم به خاطر دفاع از حقوق هواداران پر شمار نساجی و قطره قطره عرق هایی که اعضای تیم نساجی ریخته اند و برخی دیگر نریخته اند و دنبال مفت بری هستند، هر گونه شیطنتی را از طریق مراجع قانونی پیگیری و کوتاه هم نخواهیم آمد.

فرهاد صنیعی فر در پایان خاطرنشان کرد: با کمک و برنامه ریزی علی امیری و جواد نکونام کارها را بدون هیاهو و سروصدا در فصل نقل و انتقالات پیش می بریم و همین جا به هواداران نساجی در قائمشهر و سراسر مازندران قول می دهم فصلی خوب و خاطره انگیز را رقم زده  و از اعتبار فوتبال استان در لیگ برتر به خوبی دفاع کنیم.

نظر شما