هدفم ارتقا رکورد جوانان جهان است؛

داودی: می‌خواهیم برای سومین سال پیاپی قهرمان جهان شویم

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۶:۲۵
کد خبر: ۷۱۱۵۲۶
ملی پوش جوانان وزنه برداری کشورمان گفت: تا به امروز یکی از آرزوهای مهمی که در سر داشتم این است که بعد از 10 سال، حداقل یک رکورد جوانان جهان را جابجا کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی داودی درخصوص اردوهای آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در تاشکند ازبکستان، اظهار داشت: از پنج ماه پیش اردوهای تیم ملی وزنه برداری جوانان در شهر مشهد استارت خورد. مرحله بعدی تمرینات مان در گرگان و تهران ادامه یافت و هم اکنون برای آمادگی هر چه بیشتر ملی پوشان، آخرین مرحله اردو در شهرستان مریانج استان همدان برگزار می شود.

داودی درخصوص تمرینات مرحله گفت: در حدود 45 روز تا مسابقات جهانی تاشکند ازبکستان وقت داریم که تمرینات با شرایط خیلی خوب در حال پیگیری است و فضای مناسبی در اردو حکمفرماست. دو هفته اول تمرینات مان سه جلسه ای و پر فشار دنبال شد. امیدوارم تا آغاز این رقابت ها تمامی نفرات به اوج آمادگی برسند و مدال های خوشرنگ و ارزشمندی را برای وزنه برداری ایران به ارمغان بیاوردند.

وی ادامه داد: امیدوارم نماینده شایسته ای برای وزنه برداری کشورم در میادین بین المللی باشم و شرمنده خانواده وزنه برداری و ورزش دوستان کشور نشوم. همه بچه ها با یکدیگر همدل و متحد شده ایم که برای سومین سال پیاپی قهرمان جهان شویم.

قهرمان نوجوانان جهان درخصوص وضعیت آمادگی خودش، این گونه توضیح داد: وزنه بردار همیشه با کمک سرمربی موفق می شود. امسال رقیب جدی ندارم ولی مسابقات جهانی همیشه سخت است و نظر خودم و کادر فنی ثبت رکورد مناسب است. برهمین اساس در چند ماه اخیر رکوردهایم افزایش چشمگیری داشتند. با تمام وجود تمریناتم را برای کسب موفقیت و ثبت یک رکورد خوب در تاشکند ادامه می دهم.

وی ادامه داد: در این دوره رقابت های جهانی جوانان سعی دارم تا اتفاق تلخ اوت شدن سال قبل در ژاپن را به بهترین نحو جبران کنم. پس از بازگشت نیز از شدت ناراحتی نتوانستم استراحت کنم و تمریناتم را تا به امروز ادامه دادم تا در مسابقات جوانان جهان امسال با کسب نتیجه ایده آل و مدال طلا، خاطره بد پارسال را به فراموشی بسپارم.

داودی درخصوص شکستن رکوردهای دسته فوق سنگین جوانان جهان نیز تاکید کرد: اگر خدا بخواهد و قسمت باشد، بعد از ١٠ سال برای شکستن حداقل یک رکورد جوانان جهان تلاش می کنم و تا به امروز یکی از آرزوهای مهمی که در سر داشتم همین موضوع بود.

وی درخصوص برنامه اش بعد از بازگشت از مسابقات جهانی جوانان تصریح کرد: بلافاصله پس از بازگشت از تاشکند، تمریناتم را برای شرکت در اردوی بزرگسالان شروع می کنم. تلاش دارم تا جزو نفرات تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات جهانی ترکمنستان باشم.

داودی در پایان خاطرنشان کرد: از روزی که وارد اردوهای تیم ملی نوجوانان شدم تا الان، رئیس فدراسیون وزنه برداری مرا حمایت و همراهی کردند. محمدحسین برخواه برای اینکه وزنه برداری را بهتر بیاموزم کمکم کرد و واقعاً دین بزرگی به گردن من دارند و همیشه مدیون وی هستم. حمید رشیدی سرمربی تیم های وزنه برداری نوجوانان و جوانان در طول این 6 ماه زحمت بسیاری برای من و دیگر بچه ها کشیدند و از لحاظ روحی و فنی به ما کمک کردند و دغدغه وی پیشرفت ملی پوشان است. در آخر نیز خانواده ام و خصوصا برادرم محسن که همیشه کنارم بود و همه جوره حمایتم کرد و خیلی برایم زحمت کشید. از تمامی این عزیزان که برای مدال آوری و افتخاآفرینی زحمت کشیدند، تشکر و قدردانی می کنم و همیشه سپاسگذار تک تک آنها هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز