با اعلام فتاحی؛

سهمیه‌های جذب بازیکن در لیگ هفدهم تعیین شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۳۴:۲۴
کد خبر: ۷۱۱۵۷۶
سهمیه‌های جذب بازیکن در لیگ هفدهم تعیین شد
خبرهای بسیاری درباره نقل و انتقالات لیگ هفدهم به گوش می‌رسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خبرهای بسیاری درباره نقل و انتقالات لیگ هفدهم به گوش می‌رسد که امکان دارد سهمیه تیم‌های لیگ برتری دچار تغییرات شود اما حسن فتاحی، رییس سازمان لیگ در گفتگو با برنا اعلام کرد جذب بازیکن برای تیم‌های لیگ برتری همانند لیگ شانزدهم رخ می‌دهد.

قوانین نقل و انتقالات در لیگ شانزدهم به شرح زیر صادر شده بود:

۱-هر باشگاه عضو لیگ برتر در زمان مجاز نقل و انتقالات اول فصل می‌تواند با شش بازیکن عضو باشگاه‌های لیگ برتر قرار داد منعقد کند.

۲-در زمان مجاز نقل و انتقالات، باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته اول می‌توانند تا سقف شش نفر به علاوه بازیکنان قبلی خود را که با وجود داشتن قرارداد معتبر به دلیل خدمت سربازی از این تیم‌ها جدا شده‌اند و اکنون سربازی آنها خاتمه یافته است و قرارداد قبلی آنها همچنان معتبر است و نیز بازیکنان خود را که به علت دوپینگ محروم بوده‌اند و محرومیت آنها پایان یافته است، بدون ملاحظه شرط سهمیه لیگ برتری‌ها، با رعایت سقف تعداد نفرات هر تیم به لیست اضافه کنند.

۳-تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر در زمان مجاز نقل و انتقالات اول فصل می‌توانند حداکثر با هفت بازیکن عضو باشگاه‌های لیگ برتر قرار داد حرفه‌ای منعقد کنند.

۴-بازیکنان تیم‌های سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شوند.

۵-بازیکنان تیم‌های صعود کننده از لیگ یک به لیگ برتر باشگاه‌های کشور سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شوند.

فتاحی همچنین در گفتگو با برنا درباره سهمیه سقوط تیم‌های لیگ برتری و صعود لیگ‌ دسته یک، گفت: هنوز تصمیمی برای آن گرفته نشد و نمی‌توان فعلا نظری درباره این موضوع ارائه داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز