بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا؛

پایان کار رجبی با تصاحب مدال برنز

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۹:۱۴
کد خبر: ۷۱۱۸۰۹
پایان کار رجبی با تصاحب مدال برنز
سعید رجبی نماینده سنگین وزن تکواندو کشورمان با قبول شکست برابر نماینده کره‌جنوبی به مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 – ویتنام با حضور 267 تکواندوکار از 34 کشور از روز شنبه – 5 خردادماه در سالن «پوتوا» هوشیمینه آغاز و امروز (دوشنبه – 7 خردادماه) به پایان می‌رسد.

سعید رجبی هوگوپوش وزن 87+ کیلوگرم کشور در رقابت ها ابتدا «بیش دی فرناندو» از سریلانکا را 30 بر 8 برد، سپس برابر سجاد مردانی دیگر نماینده کشورمان در این وزن قرار گرفت، سجاد در این دیدار مصدوم شد و با توجه به اینکه با نظر پزشک مسابقات قادر به ادامه بازی نبود، بازنده اعلام شد و سعید به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

رجبی در نیمه‌نهایی نتیجه را 12 بر 7 به «کیو دون این» کره‌ای دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017، طلای گرنداِسلم 2018، قهرمان آسیا 2016 و دارنده 4 مدال طلا، نقره و برنز گرندپری واگذار کرد و به مدال برنز این وزن رسید.

هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و حسن فلاحی راد به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی آسیا G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز