بهنام محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باخت مقابل ژاپن سنگین بود/ تیم ملی والیبال در هفته اول نوسان زیادی داشت

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۴:۰۲
کد خبر: ۷۱۱۸۵۸
باخت مقابل ژاپن سنگین بود/ تیم ملی والیبال در هفته اول نوسان زیادی داشت
بازیکن اسبق تیم والیبال گفت: در بازی‌های هفته اول ما هرجا که باید تصمیمات خوبی را می‌گرفتیم این اتفاق نیفتاد هرچند که کولاکوویچ و بازیکنان تلاش خود را انجام دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهنام محمودی، کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران درخصوص عملکرد ملی‌پوشان در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال صحبت کرد.

محمودی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه تیم ملی ایران در هفته اول نتوانست نتیجه لازم را بگیرد اظهار داشت: متاسفانه ما در هفته اول نتوانستیم نمایش خوبی در زمین داشته باشیم و نوسانی که در تیم وجود داشت به ضرر ما تمام شد. در بازی مقابل فرانسه و همچنین ژاپن ملی‌پوشان ما انسجام لازم را در زمین نداشتند و امیدوار هستم که از هفته دوم بتوانند عملکرد بهتری را از خود نشان دهند.

وی در ادامه افزود: در بازی‌های هفته اول ما هرجا که باید تصمیمات خوبی را می‌گرفتیم این اتفاق نیفتاد هرچند که کولاکوویچ و بازیکنان تلاش خود را انجام دادند ولی در نهایت روز ما نبود و پرونده هفته اول برای ما با دو شکست و یک پیروزی بسته شد. ژاپن همیشه یکی از مدعیان آسیا بوده ولی در چند سال گذشته در مقایسه با ایران از لحاظ نتیجه گیری ضعیف‌تر عمل کرده است و این باخت برای ایران سنگین بود. ما چند مدت بود که با تیم‌های آسیایی کمتر بازی کرده بودیم و بیشتر بازی ما با تیم‌های اروپایی بود  که همین مسئله باعث شد پیشرفت والیبال ژاپن را نبینیم. ژاپنی‌ها در دریافت‌ها بسیار خوب کار کردند و همین باعث شد بازیکنان ما تحت فشار قرار بگیرند.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان ساخت: امیدوار هستم که از هفته دوم بازیکنان ما بتوانند نتیجه لازم را بگیرند هرچند که از هفته دوم به بعد کار برای ما سخت‌تر خواهد بود و باید با تیم‌هایی همچون آمریکا، ایتالیا و برزیل بازی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز