جام جهانی ۲۰۱۸؛

بورکی، ستاره صلیب‌سرخ‌ها در روسیه

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۱:۲۸
کد خبر: ۷۱۲۱۰۹
بورکی، ستاره صلیب‌سرخ‌ها در روسیه
رومن بورکی دروازه بان سوییس می گوید خط دفاعی تیمش یکی از نقاط قوت تیمش به شمار می رود و به آینده اش در جام جهانی بسیار خوشبین است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رومن بورکی با ملیت کشور سوئیس، 27 سال سن دارد او متولد 14 نوامبر 1990در مونسنژان سوییس است، قد او 187 سانتی‌متر می‌باشد. رومن بورکی به عنوان دروازه‌بان برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد. این بازیکن در حال حاضر با شماره 38 برای تیم فوتبال دورتموند و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی سوئیس بازی می‌کند. او در آلمان سابقه بازی در فرایبورگ را نیز دارد.

او فوتبال خود را به صورت حرفه ای از سال 1999 در رده سنی  نوجوانان موسینگام آغاز کرد و در سال 2005 به  باشگاه یانگ بویز برن رفت، او در بخش بزرگسالان هم فوتبال خود را در همین باشگاه آغاز کرد و پس از آن به باشگاه مطرح گراس‌هاپر زوریخ رفت.در رده ملی در رده سنی زیر 19وزیر21 سال بازی کرده و پس از آن هم به سنگربان نخست تیم ملی سوییس در زمان اوتمار هیتسفیلد در آمد.

آخرین بازی رومن بورکی برای تیم فوتبال دورتموند مقابل تیم هوفنهایم می‌باشد. این بازی با نتیجه هوفنهایم (3 - 1) دورتموند به پایان رسید. رومن بورکی در این مسابقه 89 دقیقه بازی کرد، 5 سیو داشت و نمره 6.2 کسب کرد.ستاره سوییس در جام جهانی در درون دروازه می ایستد، خود او معتقد است خط دفاعی سوییس یکی از نقاط قوت تیمش به شمار می رود و به آینده اش در جام جهانی نیز بسیار خوشبین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز