جام جهانی ۲۰۱۸؛

کریستائیچ به فکر صعود از گروه سخت

۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۷:۲۶
کد خبر: ۷۱۲۱۲۰
کریستائیچ به فکر صعود از گروه سخت
سرمربی تیم ملی فوتبال صربستان به عملکرد شاگردانش در جام جهانی امیدوار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هرچند صرب ها پس از اعلام استقلال از مونته نگرو  موفق شدند با هدایت اسلاوولیوب موسلین برای دومین بار جواز حضور در جام جهانی را کسب کنند اما این مربی 64 ساله که در دوران فعالیتش آمار 15 بازی، 8 برد، 5 مساوی و 2 باخت را روی نیمکت عقاب های بالکان ثبت کرده بود نتوانست برای ادامه همکاری با مسئولان فدراسیون صربستان به توافق برسد و در 30 اکتبر 2017 به همکاری اش با این تیم پایان داد.

فدراسیون فوتبال صربستان در حال حاضر ملادن کریستائیچ، دستیار موسلین را به عنوان سرمربی ابتدا موقت و پس از آن دائم انتخاب کرده اند. ملادن 4 مارس 1974 در زنیکا به دنیا آمد و بیشتر دوران بازیگری اش به عنوان یک مدافع را در تیم های وردربرمن و شالکه آلمان سپری کرد. هرچند کریستائیچ در 2 بازی ابتدایی حضورش روی نیمکت سرمربیگری صرب ها یک پیروزی و یک تساوی مقابل چین و کره جنوبی کسب کرده است اما بعید به نظر می رسید او شانس بالایی برای انتخاب به عنوان سرمربی دائمی تیم ملی صربستان داشته باشد.

پس از اینکه فدراسیون صربستان اعلام کرد این مربی ۴۳ ساله  در جام جهانی روی نیمکت این تیم خواهد نشست و در گروه E،‌ تیمش را مقابل برزیل، سوئیس و کاستاریکا، هدایت می‌کند.

این مربی که سابقه بازی در تیم های یوگسلاوی سابق را دارد، درباره حضور در گروه پنجم جام جهانی گفت: من فکر می کنم انتظارات بویژه در صربستان از تیم ما زیاد باشد، البته بازی با تیم های سوییس و کاستاریکا برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، با تمام احترامی که برای این تیم ها قائل هستم، باید بگویم در این دیدارها ما برنامه ریزی دقیقی برای کسب سه امتیاز داریم اما بازی با ستارگان سوییس کمی متفاوت است و من فکر می کنم ما بتوانیم به مرحله حذفی صعود کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز