محمود خسروی‌وفا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دیدار بالاترین مقام اجرایی کشور با ورزشکاران نشاط و امید را به آنها هدیه می‌دهد/ شرایط ورزشکاران پارالمپیکی برای حضور در بازی‌های آسیایی مطلوب است

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۱:۵۴
کد خبر: ۷۱۲۲۷۸
دیدار بالاترین مقام اجرایی کشور با ورزشکاران نشاط و امید را به آنها هدیه می‌دهد/ شرایط ورزشکاران پارالمپیکی برای حضور در بازی‌های آسیایی مطلوب است
رییس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان گفت: در موضوع ورزش قهرمانی انگیزه‌های زیادی برای ورزشکاران وجود دارد که بدون شک یکی از این انگیزه‌ها مراسم تجلیل از قهرمانان است که در سال این اتفاق توسط مسئولین اجرایی کشور با رشته‌های مختلف صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمودخسروی‌وفا، رییس کمیته پارالمپیک ایران درخصوص اهمیت مراسم تجلیل از ورزشکاران و همچنین وضعیت ورزشکاران پارالمپیکی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا صحبت کرد.

خسروی‌وفا در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: خوشبختانه در چند سال گذشته یک سنت بسیار خوب درخصوص قهرمانان ما برگزار می‌شود که بالاترین مقام اجرایی کشور با حضور در جمع ورزشکاران از آنها تجلیل به عمل می‌آورد و این موضوع باعث نشاط و امید در آنها خواهد شد. این نشان دهنده توجه دولت محترم به جوانان و ورزشکاران کشور است و می‌توان گفت نشاط را به جامعه هدیه می‌دهند. در موضوع ورزش قهرمانی انگیزه‌های زیادی برای ورزشکاران وجود دارد که بدون شک یکی از این انگیزه‌ها مراسم تجلیل از قهرمانان است که در سال این اتفاق توسط مسئولین اجرایی کشور با رشته‌های مختلف صورت می‌گیرد. با توجه به اینکه ورزشکاران ما رویداد مهمی همچون بازی‌های آسیایی جاکارتا را پیش رو دارند این مراسم می‌تواند برای آنها اثربخش باشد.

وی  درخصوص وضعیت ورزشکاران پارالمپیکی خاطرنشان ساخت: کاروان ما برای جاکارتا بسته شده و ورزشکاران ما در سیزده رشته ورزشی به این مسابقات اعزام خواهند شد و 250 ورزشکار هستند. این ورزشکاران تا زمانی که مسابقات آغاز شود هر ماه رصد خواهند شد چون می‌دانند اگر به حد نصاب نرسند ورزشکاران دیگر هستند که جایگزین آنها شوند. الان شرایط عمومی تیم‌های ما مطلوب است و به امید خدا می‌رویم برای اینکه رقابت خوبی را در جاکارتا از خود نشان دهیم و نتیجه درخشانی را کسب کنیم. 

نظر شما