صنیعی‌فر نبود نساجی زمین می‌خورد

امیری: با بودجه‌ای معقول لیگ برتری شدیم

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۶:۵۷
کد خبر: ۷۱۲۷۹۱
امیری: با بودجه‌ای معقول لیگ برتری شدیم
علی امیری، مدیرعامل نساجی مازندران، در حاشیه مراسم جشن صعود و ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان گفت که با تیمش با بودجه‌ای معقول لیگ برتری شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران؛ امیری با بیان این حرف افزود: این حرف من نیست بلکه بر اساس اعلام رسمی سازمان لیگ ما از لحاظ هزینه تیم هفتم یا هشتم لیگ دسته اول بودیم. در حالی به لیگ برتر رسیدیم که چند تیم با هزینه‌ای به مراتب بیشتر به این مهم نرسیدند.

وی ادامه داد: تیمداری در بخش خصوصی کار بس دشواری است. ما تیمی را تحویل گرفتیم که چندین میلیارد بدهی داشت. به زمین و زمان بدهی داشتیم که توانستیم ۴۰ درصد آن را تسویه کنیم.

مدیرعامل نساجی مازندران با تشکر از فرهاد صنیعی‌فر، مالک این باشگاه، خاطرنشان کرد: آقای صنیعی‌فر قائمشهری یا مازندرانی نیست اما از خیلی‌ها نسبت به نساجی متعصب‌تر است. به جرات می گویم اگر این مرد نبود نساجی زمین می‌خورد و به سرنوشت تلخ سایر تیم‌های ریشه‌دار دچار می‌شد اما او ایستاد و چنین اجازه‌ای نداد.

امیری افزود: کار نیکو کردن از پر کردن است ضرب‌المثلی بود که جواد نکونام و دستیارانش با کار و تلاش شبانه‌روزی معنا کردند. از همه اعضای کادر فنی نساجی تشکر می‌کنم. همین‌طور از فرزاد مجیدی، سرپرست تیم و  محمد عباس‌زاده، مرتضی غلامعلی تبار و همه بازیکنان متعصب نساجی که با همه وجود تا دقیقه ۹۹ آخرین بازی جنگیدند. همچنین از معاون باشگاه، کادر رسانه و پزشکی، تدارکات و همه کسانی که زحمت کشیدند و از قلم افتادند تشکر می‌کنم.

امیری با بیان این جمله که امضای تک تک هواداران نساجی پای صعود نساجی است یادآور شد: بزرگ‌ترین سرمایه نساجی طرفداران عاشقش در قائمشهر و سراسر استان مازندران هستند. به لطف همین عزیزان در تمامی نظرسنجی‌ها پرطرفدارترین تیم لیگ دسته اول بودیم و ان‌شاءالله در لیگ برتر هم عنوان پرتماشاگرترین تیم را با تجهیز استادیوم شهید وطنی از آن خود می‌کنیم. از همه این عزیزان خالصانه تشکر می‌کنم.

مدیرعامل نساجی مازندران خاطرنشان کرد: نساجی در فصل گذشته نه تنها در رده بزرگسالان بلکه در تمامی رده‌ها خوش درخشید. در رده امیدها هم به لیگ برتر صعود کردیم. در جوانان به لیگ کشور رسیدیم و در رده نوجوانان در میان ۵۶ تیم از سراسر کشور چهارم شدیم. این موفقیت بزرگ را در تمامی رده‌ها به همه طرفداران نساجی تبریک گفته و از مسئولان، مربیان و بازیکنان و همه کسانی که برای موفقیت این تیم تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی در پایان گفت: نمی‌توانم از تک تک نفرات اسم بیاورم ولی از مسئولان قائمشهر و استان مازندران هم تشکر می‌کنم که همراه ما بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز