هدف‌مان حضور مقتدرانه در لیگ برتر است

امیری: حضور هواداران پرشور نساجی مازندران باعث رونق مسابقات خواهد شد

۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۲:۲۷
کد خبر: ۷۱۳۳۸۷
امیری: حضور هواداران پرشور نساجی مازندران باعث رونق مسابقات خواهد شد
مدیرعامل تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: هد‌فمان حضور مقتدرانه در هجدهمین دوره لیگ برتر است و می‌خواهیم از اعتبار مازندران دفاع کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی امیری، مدیرعامل تیم نساجی مازندران، پس از مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان بیان کرد: تیم نساجی مازندران بعد ۲۴ سال توانسته راهی مسابقات لیگ برتر شود و حضور هوادران پر شور این تیم باعث رونق مسابقات خواهد شد.

او ادامه داد: همراه با جواد نکونام برای این فصل برنامه‌ریزی کرده‌ایم و هدف‌مان حضور مقتدرانه در هجدهمین دوره لیگ برتر است و می‌خواهیم از اعتبار و جایگاه این تیم دفاع کنیم.

امیری در مورد جذب بازیکن جدید در این تیم عنوان کرد: مطابق قوانین ۷ بازیکن لیگ برتری و ۴ بازیکن خارجی می‌توانیم جذب کنیم که در نظر داریم به طور حتم هر ۷ بازیکن لیگ برتری را جذب کنیم تا حضور مقتدرانه‌ای در لیگ هجدهم داشته باشیم.

او افزود: ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در حال آماده شدن است و قسمت رختکن‌ها باقی مانده که با تلاش مسئولان به طور حتم برای شروع مسابقات لیگ آماده خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر برای برگزاری مراسم قرعه کشی تشکر می‌کنم چراکه این مراسم در محیطی سالم و شفاف برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز