جام جهانی ۲۰۱۸؛

فورسبرگ جای زلاتان را پر می‌کند

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۲۵:۲۲
کد خبر: ۷۱۳۵۱۱
فورسبرگ جای زلاتان را پر می‌کند
بسیاری از کارشناسان معتقدند امیل فورسبرگ ستاره سوئد در جام جهانی با درخشش در روسیه فصل آینده در یک تیم مطرح اروپایی توپ خواهد زد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امیل فورسبرگ  که به زبان محلی او را امیل پتر فوشبری  هم می نامند، ملیت کشور سوئد را دارد، او متولد 23 اکتبر 1991در سوندسوال سوئد متولد شد، جایی که برای نخستین بار در تیم فوتبال باشگاهی جوانانش عضو شد وپس از آن به باشگاه مالمو در رده سنی بزرگسالان رفت.ستاره سوئد در جام جهانی  که پست اصلی اش وینگر است 26 سال سن دارد، قد او 179 سانتی‌متر می‌باشد. امیل فورسبرگ به عنوان مهاجم برای لایپزیگ در بوندس لیگا خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد.این بازیکن در حال حاضر با شماره 10 برای تیم فوتبال لایپزیگ و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی سوئد بازی می‌کند.

آخرین بازی امیل فورسبرگ برای تیم فوتبال لایپزیگ مقابل تیم هوفنهایم بود در این بازی با نتیجه لایپزیگ (2 - 5) هوفنهایم به پایان رسید. امیل فورسبرگ در این مسابقه 47 دقیقه بازی کرد و از زمین بازی اخراج شد و نمره 6.7 کسب کرد. فورسبرگ در صحنه ای دستش به صورت مدافع هوفنهایم که او را تعقیب می کرد خورد. صحنه ای که داور آن را عمدی تشخیص داد و فورسبرگ را با کارت قرمز جریمه کرد، لایپزیگ برابر هوفنهایم با نتیجه 5-2 به پایان رسید و بعد از آن فدراسیون فوتبال آلمان نیز این بازیکن را سه جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

او درسال ۲۰۱۴ به عنوان بهترین هافبک سال سوئد انتخاب شد، ستاره لایپزیگ از تیم های مطرح قاره سبز پیشنهاد داشت از اینتر ومیلان گرفته تا لیورپول اما مسئولان باشگاه آلمانی به هیچ وجه با رفتن او به تیم دیگری مخالف بودند و البته همچنان هم هستند.بسیاری از کارشناسان معتقدند در جام جهانی باید منتظر درخشش او و پس از آن باید دید فصل آینده او در کدام یک از باشگاه های مطرح اروپایی بازی خواهد کرد،موضوعی که او در مصاحبه سال2015 انجام داده بود از آن استقبال کرده بود و دوست داشت در سری A به میدان برود.

نظر شما