مرجان سلحشوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بهترین عملکرد را در ویتنام داشتیم/ تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در جاکارتا هم روی سکو قرار بگیریم

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۴۴:۳۵
کد خبر: ۷۱۴۰۴۹
بهترین عملکرد را در ویتنام داشتیم/ تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در جاکارتا هم روی سکو قرار بگیریم
عضو تیم ملی پوسمه بانوان گفت: برای نخستین بار است که پومسه در بازی های آسیایی جاکارتا برگزار می شود، تمام تلاش مان را می کنیم که مثل همیشه روی سکو برویم و در اندونزی نیز جزء رشته های مدال آور باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرجان سلحشوری، نماینده پومسه کشورمان که توانست در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام بر سکوی نایب قهرمانی بایستد، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره سطح برگزاری این دوره از رقابت ها عنوان کرد: با توجه به این که همیشه اصلی ترین رقیب های ما در جهان از بین نمایندگان حاضر در آسیا هستند مسابقات سختی را پشت سر گذاشتیم، به نظرم به لحاظ فنی سطح مسابقات بسیار بالا بود، و خوشبختانه با تمرینات فشرده و خوبی که قبل از اعزام به مسابقات انجام داده بودیم آمادگی لازم برای رویارویی با حریفان را داشتیم و توانستیم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که دور جدید اردوهای تیم ملی برای حضور در بازی آسیایی جاکارتا از چه زمانی آغاز می‌شود بیان کرد: دور جدید تمرینات از روز گذشته دوازدهم شروع شده است. شرایط اردو ها مثل اردوهای قبل خوب و رضایت‌بخش است و با توجه به عملکرد خوبی که در ویتنام داشته ایم دور جدید تمرینات را با انگیزه بهتر و بیشتری شروع کرده‌ایم که امیدوارم بتوانیم در این دور از مسابقات نیز که قطعا در بالاترین سطح برگزار می شود بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی درباره شناخت خود از حریفان و شانس موفقیت تیم ملی در جاکارتا اظهار کرد: برای نخستین بار است که پومسه در بازی های آسیایی جاکارتا برگزار می‌شود، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که مثل همیشه روی سکو برویم و در اندونزی نیز جزو رشته‌های مدال‌آور باشیم.

وی افزود:  نوع برگزاری رقابت‌های پومسه در بازی‌های آسیایی متفاوت است و هر ورزشکار موظف است تمام فرم‌ها را اجرا کند و از این بابت ما کار سختی در جاکارتا داریم، ولی بدون شک با انجام تمریانات خوب و منسجم می توانیم بهترین نتیجه را در جاکارتا هم رقم بزینم.

خبرنگار: فریبا جلیل‌خانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز