سرمربی تیم بسکتبال سه نفره بانوان؛

حضور بسکتبال بانوان ایران در رقابت‌های جهانی اتفاق بزرگی است / باید ثابت کنیم بسکتبال بانوان ایران کیفیت بالایی دارد

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۳:۳۰
کد خبر: ۷۱۴۲۳۰
حضور بسکتبال بانوان ایران در رقابت‌های جهانی اتفاق بزرگی است / باید ثابت کنیم بسکتبال بانوان ایران کیفیت بالایی دارد
سرمربی تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران گفت: حضور در رقابت های جهانی اتفاق بزرگی برای بسکتبال بانوان است و این وظیفه ماست که بتوانیم با عملکرد خوب امکان حضور بیشتر بانوان در رویدادهای برون مرزی را مهیا کنیم .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، « نیکا بیک لیک لی» در حاشیه اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان اظهار کرد: پنجمین اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران به میزبانی گرگان تشکیل شده و بچه ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات شان را پیگیری می کنند .

وی با بیان اینکه سه شنبه به محل برگزاری رقابت ها اعزام خواهیم شد، افزود: پیش از اعزام هم دو جلسه تئوری برگزار خواهیم کرد .
سرمربی تیم ملی سه نفره بسکتبال افزود: اردوی آماده سازی تیم را با 10 نفر شروع کردیم و در حال حاضر 6 نفر در اردوی حضور دارند که از این 6 نفر 4 نفر انتخاب شده و به فیلیپین اعزام خواهند شد.
او از سعیده الی (گلستان)، مژگان خدادادی ( قزوین)، معصومه اسماعیل ( اصفهان)، کیمیا یزدیان ( تهران) به عنوان مسافران فیلیپین نام برد و اظهار داشت : این حضور اتفاق بزرگی برای بسکتبال بانوان است و این وظیفه ماست که بتوانیم با عملکرد خوب امکان حضور بیشتر بانوان در رویدادهای برون مرزی را مهیا کنیم .
بیک لیک لی در خصوص هم گروهی تیم ایران با تیم‌های آمریکا، روسیه، آندورا و اوگاندا، نیز توضیح داد : این برای نخستین بار است که تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی شرکت می‌کند و در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم زیرا روسیه قهرمان چهار دوره و مداقع عنوان قهرمانی است و آمریکا هم ابرقدرت بسکتبال دنیا محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: اوگاندا برای نخستین بار در جام جهانی شرکت می‌کند و میانگین قدی بالایی هم دارد، آندورا هم تیم پانزدهم رنکینگ جهانی است و همواره در مسابقات حاضر می‌شود.
وی اضافه کرد: تمرینات بسیار سختی برای آماده سازی تیم ملی در نظر گرفتیم تا نشان دهیم بسکتبال بانوان ایران کیفیت بالایی دارد، نقطه ضعف ما شاید توانایی فیزیکی و تجربه باشد که باید آن را تقویت کنیم اما از لحاظ فنی در سطح خوبی قرار داریم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز