نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو اعلام کرد؛

برگزاری رقابت‌های انتخابی بازی‌های آسیایی جاکارتا در ۳ وزن

۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۵۲:۳۶
کد خبر: ۷۱۴۶۴۴
برگزاری رقابت‌های انتخابی بازی‌های آسیایی جاکارتا در ۳ وزن
با اعلام سروی نایب رییس بانوان فدراسیون در صورتی که میرحسینی تایید پزشک معالجش مبنی بر عدم نیاز به جراحی را ارائه کند، رقابت‌های انتخابی در 3 وزن پیگیری خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مردادماه تا یکم شهریورماه در "جاکارتا" اندونزی برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در بخش کیوروگی و در گروه زنان در 5 وزن 49-، 53-، 57-، 67- و 67+ کیلوگرم پیگیری می‌شود.

بنا براعلام قبلی قراربود رقابت‌های انتخابی درون اردویی روز یکشنبه – 20 خردادماه تنها در دو وزن 53- و 57- کیلوگرم برگزارشود که با پیشنهاد مهروکمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان وموافقت فدراسیون، در وزن سوم نیزملیکا میرحسینی در صورت اخذ مجوز از جراح متخصص بدلیل عملکرد قابل قبول در مسابقات قهرمانی آسیا می تواند در مسابقات انتخابی حضور پیدا کرده و با کیمیاعلیزاده به رقابت بپردازد.

همچنین الهه شیدایی، مهسا پورمیرزای و کوثر اساسه در وزن 53- کیلوگرم و طیبه پارسا، زهرا شیدایی و پریسا جوادی در وزن 57- کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.پیش از این نیز ناهید کیانی و زهرا پوراسماعیل با کسب مدال در بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا جواز حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کردند.

گفتنی است؛ میرحسینی در جریان مبارزه نخست خود با حریف قزاقستانی در مسابقات قهرمانی آسیا از ناحیه دست چپ به شدت دچار آسیب و شکستگی شد ولی با غیرت و تعصب عملکرد مطلوبی در دومین دیدار در برابر حریف قدرتمند چینی «یونفی گو» (قهرمان فینال گرندپری 2017، نایب قهرمان گرنداِسلم 2017، طلای بازی های آسیایی 2014 و نایب قهرمان جهانی 2011) به نمایش گذاشته و تنها با یک اختلاف امتیاز نتیجه را واگذار کرد.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز