صبح امروز صورت گرفت؛

بازید صالحی امیری از اردوی تیم‌های ملی کشتی و جوجیتسو

۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۹:۳۷
کد خبر: ۷۱۴۷۰۶
بازید صالحی امیری از اردوی تیم‌های ملی کشتی و جوجیتسو
رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم‌های ملی کشتی و جوجیتسو بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه بازدید مسوولان کمیته ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا، صبح امروز (سه شنبه)، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و رحیمی رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم‌های ملی کشتی و جوجیتسو بازدید کردند. در بازدید از اردوی تیم ملی کشتی رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی به ارائه گزارشی از نحوه برگزاری تمرینات و اردوی آماده سازی تیم‌های ملی کشتی برای حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی پرداخت.

سپس صالحی امیری ضمن خسته نباشید به مسوولان، کادر فنی و ملی پوشان کشتی عنوان کرد: آقای خادم در این مدت زحمات بسیاری برای  کشتی کشیده  که جای تقدیر و تشکر دارد. کشتی همواره پیام آور پیروزی و مدال برای مردم ایران در رقابت‌های بین‌المللی بوده و به امید خدا در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز شاهد افتخار آفرینی نمایندگان ایران خواهیم بود.

در ادامه  صالحی امیری، سجادی و رحیمی با حضور در اردوی تیم ملی جوجیتسو از تمرینات آماده‌سازی نمایندگان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا بازدید کردند و ضمن گفت‌وگو با کادر فنی و نفرات حاضر در اردو برای جوجیتسوکاران  در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز