دکتر مسعود سلطانی‌فر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جامعه ورزش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدم‌های اساسی را برداشته است/ خیلی دور نیست که مسلمانان در بیت‌المقدس نماز اقامه کنند

۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۵:۳۴
کد خبر: ۷۱۵۲۵۲
جامعه ورزش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدم‌های اساسی را برداشته است/ خیلی دور نیست که مسلمانان در بیت‌المقدس نماز اقامه کنند
وزیر ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدم‌های اساسی را برداشته و این راهبرد بزرگ که توسط امام راحل (ره) تبیین شده و توسط مقام معظم رهبری دنبال می‌شود جامعه ورزش و جوان کشور با همه توان پیرو آن خواهند بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جامعه ورزش امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس همگام با دیگر اقشار مردم همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع خانواده ورزش با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار داشت: چهل سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد و باعث خرسندی است که چهلمین راهپیمایی روز قدس را با ابهت و اقتدار برگزار می‌کنیم. بعد از هفتاد سال از اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و پنج جنگ بزرگی که انجام شده و مذاکرات مختلفی که برای از بین بردن حقوق مردم مسلمان فلسطین انجام شده تنها حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران که با درایت و ابتکار مقام معظم رهبری و برگزاری راهپیمایی روز قدس رقم خورده توانسته از حقوق مردم فلسطین دفاع کند و حیات مجددی را به این مردم بدهد.

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنیم مسیری را که الان داریم طی می‌کنیم قطعا به نتیجه خواهد رسید و خیلی دور نیست که بتوانیم در بیت‌المقدس پایتخت همیشگی فلسطین نماز را با حضور مسلمانان جهان اقامه کنیم و روزی را ببینیم که رژیم صهیونیستی نابود شود همانطور که امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده‌اند. در این مسیر جامعه ورزش و جوانان همیشه پیشقدم و پیشگام بودند. هم در روزهای راهپیمایی و هم در صحنه‌هایی که باید از حقوق مردم فلسطین دفاع کنیم به ویژه در عدم روبرویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی همیشه حمایت خود را اعلام کردیم و با مسابقه ندادن اعلام کردیم که این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم. جامعه ورزش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدم‌های اساسی را برداشته و این راهبرد بزرگ که توسط امام راحل (ره) تبیین شده و توسط مقام معظم رهبری دنبال می‌شود جامعه ورزش و جوان کشور با همه توان پیرو آن خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز