جام جهانی ۲۰۱۸؛

پیام وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح استودیو ویژه برنامه جام جهانی خبرگزاری برنا

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۴۱:۵۶
کد خبر: ۷۱۶۲۲۱
پیام وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح استودیو ویژه برنامه جام جهانی خبرگزاری برنا
استودیو ویژه برنامه جام جهانی روسیه خبرگزاری برنا افتتاح شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، استودیو ویژه برنامه جام جهانی 2018 خبرگزاری برنا با قرائت پیام وزیر ورزش و جوانان برای رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه، توسط رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه رسما افتتاح شد.

 استودیو ویژه برنامه جام جهانی 2018 خبرگزاری برنا با حضور مازیار ناظمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان و محمد مبین، مدیرعامل خبرگزاری برنا رسما افتتاح شد.

در این مراسم پیام ویژه وزیر ورزش و جوانان برای رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه از سوی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان خوانده شد.

مازیار ناظمی در خصوص پیام وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکیدی که دکتر سلطانی فر داشتند انعکاس واقعیت ها از محل مسابقات است که از طریق خبرنگاران و عکاسان بتوانیم با مخاطبین صحبت کنیم. چیزی که برای ما مهم است بیان واقعیت ها به مردم است. حالا که این افتخار برای کشور ما به دست آمده باید بتوانیم به بهترین شکل این موفقیت را نشان دهیم.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اهمیت حضور ایران به عنوان یکی از تیم های برتر دنیا در جام جهانی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: آنچه مسلم است راهیابی مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال ارزشمند است و این مهم در شرایطی اتفاق افتاده که تیم های مطرحی چون هلند و ایتالیا نتوانستند جواز حضور در جام جهانی را بدست آورند بنابراین در وهله اول آنچه اهمیت دارد حضوری شایسته و تلاشی وافر از سوی مجموعه تیم ملی فوتبال ایران است که حمایت رییس جمهور، دولت و مردم را نیز پشتوانه خود دارند.

مازیار ناظمی گفت: پیروزی و شکست در هر رقابت ورزشی اجتناب ناپذیر است بنابراین از تیم ملی فوتبال ایران که نماد ملت تاریخ ساز ایران است انتظار حضوری خوب همراه با نمایشی از توانمندی های فوتبال ایران داریم و نتیجه هر چه باشد مورد احترام مردم است چرا که مردم برای نمایندگان خود در بزرگترین رویداد جهانی فوتبال ارزش قائل هستند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: شادی و نشاط حق ملت ایران است و فوتبال یکی از راه های انسجام و وحدت در بین مردم است و یقین داریم ملی پوشان با همت و غیرت تلاش ارزشمندی خواهند داشت و موجبات نشاط مردم را فراهم می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز