به منظور حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا؛

تیم ملی تکواندو مردان تست آمادگی جسمی دادند

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۹:۳۰
کد خبر: ۷۱۶۹۸۱
تیم ملی تکواندو مردان تست آمادگی جسمی دادند
ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی تکواندو اعزامی به بازی‌های آسیایی، با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، 23 ورزشکار دعوت شده به تیم ملی تکواندو (کیوروگی)، برای ارزیابی آمادگی جسمانی خود و همچنین حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی جاکارتا، صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

تکواندوکاران ملی‌پوش که بار دیگر افتخار آفریده و با یک طلا، یک نقره و سه برنزی که به ترتیب توسط امیرمحمد بخشی، فرزان عاشورزاده و آرمین هادی‌پور، در بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا کسب شد، از روز شنبه 19 خرداد، تمرینات خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی آغاز کرده‌اند. در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا که دارای ارزش امتیاز المپیکی بود، بخشی 40، عاشورزاده 24 و هادی‌پور 14 امتیاز کسب کردند.

تمرینات تیم ملی تکواندو با 23 هوگوپوش و زیر نظر فریبرز عسگری به عنوان سرمربی و علی‌محمد بسحاق و حسن فلاحی مربیان این تیم در خانه تکواندو پیگیری می‌شود.

ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی تکواندو که صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند را این نفرات تشکیل دادند: فرزان عاشورزاده، آرمین هادی‌پور، محمد کاظمی، مهدی اسحاقی، ابراهیم صفری، محمدحسن پلنگ‌افکن، مهدی یوسفی، امیرحسین خانلو، سروش احمدی، حمیدرضا هادیان، امیرمحمد بخشی، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، سینا بهرامی، مهدی خدابخشی، عرفان ناظمی، احمد محمدی، امیرحسین ساسان، مهدی جلالی، سجاد مردانی، سعید رجبی، مرتضی شیری و حسین قربان‌زاده.

مسابقات تکواندو (کیوروگی) بازی‌های آسیایی طی روزهای 28 مرداد تا یکم شهریور برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز