گزارش خبرنگار اعزامی برنا از روسیه؛

طارمی : شانس این را داریم که به مرحله بعد برویم/ امیدوارم شاهد بهترین اتفاقات باشیم/ همیشه همدل بوده ایم

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۰:۴۰
کد خبر: ۷۱۷۱۳۵
طارمی : شانس این را داریم که به مرحله بعد برویم/ امیدوارم شاهد بهترین اتفاقات باشیم/ همیشه همدل بوده ایم
مهاجم تیم ملی ایران گفت:مهم نیست چه کسی گل می‌زند مهم این است که تیم ملی ایران برنده شود و بتواند به مرحله بعد صعود کند. این آرزوی همه ایرانی‌هاست.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا از روسیه ، مهدی طارمی  پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط خوشبختانه خیلی خوب بود و دستورات تاکتیکی هم خوب بوده و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

ملی پوش تیم ملی درباره مصدومیتش گفت: در یکی ازبازی‌های دوستانه مشکلی از ناحیه کمر داشتم که مساله خاصی نبود. دیروز توانستم تمرین کنم و همه چیز خوب است.

وی افزود: در جام جهانی هر تیمی که می‌آید قطعا مقتدر است و درست است اسپانیا و پرتغال تیم‌های خوبی هستند و حتی ایران هم تیم بسیار خوب است، امیدوارم شاهد بهترین اتفاقات باشیم.

طارمی در خصوص جو تیم ملی گفت: من 2-3 سال است که در تیم هستم ولی چیزهایی که از قبل شنیدم این است که مهمترین دلیل صدرنشینی ایران در آسیا به خاطر همدلی بوده است. جو تیم ملی هم بسیار خوب است.

وی در خصوص بازی با مراکش گفت: همه بازی ها برای ما مهم بوده و همیشه همدل بوده ایم، کی‌روش این دیسیپلین و نظم را دوست دارد و امیدوارم که این همدلی باقی بماند.

طارمی در خصوص اینکه نقش او و سایر مهاجمان در تیم ملی برای صعود به جام جهانی چقدر است گفت:   این درست نیست که من بگویم من گل زدم، مهم این نیست چه کسی بازی می‌کند و مهم این است که چه کسی بازی می‌کند و به مرحله بعد برود. این آرزوی همه ایرانیان است.من هم تاثیر کوچکی در موفقیت‌های اخیر تیم ملی داشتم. اگر بقیه بازیکنان نبودند من هم نمی‌توانستم برای تیم ملی گل بزنم. مهم نیست چه کسی گل می‌زند مهم این است که تیم ملی ایران برنده شود و بتواند به مرحله بعد صعود کند. این آرزوی همه ایرانی‌هاست.

وی در خصوص آمادگی تیم ملی برای بازی با مراکش گفت: در این مدت مراکش را خیلی آنالیز کردیم و این بازی برای ما حکم فینال را دارد. ما شانس این را داریم که به دور بعد برویم و تمرکزمان را روی بازی با مراکش گذاشته ایم و بعد از آن به بازی با پرتغال و اسپانیا فکر می‌کنیم.

طارمی در خصوص نقاط قوت مراکش گفت: آنها پرس  تیمی خوبی دارند و نقطه قوت آنها همین است.

نظر شما