تحلیل نیویورک‌تایمز از گروه مرگ جام جهانی؛

قدرت اسپانیا با وجود رونالدو در کنار ناشناخته بودن ایران و قدرت دفاعی مراکش معادلات گروه B را پیچیده کرده است

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۷:۴۳
کد خبر: ۷۱۷۱۷۳
قدرت اسپانیا با وجود رونالدو در کنار ناشناخته بودن ایران و قدرت دفاعی مراکش معادلات گروه B را پیچیده کرده است
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به بررسی گروه B جام جهانی 2018 روسیه پرداخته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از نیویورک تایمز، پرتغال اولین تیم این گروه توانست با 9پیروزی از 10 مسابقه مرحله مقدماتی توانست به رقابت های جام جهانی راه پیدا کند. به طور حتم نباید شاهد بازی های زیبا و تاکتیک فوق العاده از جانب فرناندو سانتوس باشیم، نحوه بازی پرتغال در یورو نشان داد که بازی محتاتانه آن ها با حضور ستاره ای همچون کریستینو رونالدو می تواند موثر باشد.

اسپانیا دیگر تیم این گروه است که نحوه سعود آن ها به جام جهانی نشان می دهد که توانسته اند به دوران قدرت نمایی خود در سال های 2008 تا 2012 بازگردند. این بار در عین حال که اسپانیا از ستاره های قدیم خود همچون جرارد پی‌که، اینیستا، راموس و بوسکتس بهره می برد، می تواند روی خلاقیت های ایسکو، آسنسیو و سان لوگوس نیز حساب باز کند. شاید انگیزه اسپانیا از سایر تیم های این گروه بیشتر باشد زیرا می خواهند غرور از دست رفته خود در سال های گذشته را بازیابند.

ایران دیگر تیم گروه B است که توانست جز اولین کشورهایی باشد که به جام جهانی راه پیدا می کند. سرمربی ایران کارلوس کیروش، دستیار سابق الکس فرگوسن و سرمربی سابق رئال مادرید است. یاران کیروش غالبا در لیگ داخلی ایران بازی می کنند و از همین رو این تیم و تاکتیک های آن جز ناشناخته ترین تیم های جام جهانی است.

تیم آخر این گروه مراکش است که توانسته بعد از 20 سال به جام جهانی راه پیدا کند. تیم ملی مراکش زیر نظر هرو رنارد توانسته در سال های گذشته شهرت بسیاری را کسب کند. به طور حتم ستاره های این تیم در خط دفاع همچون بن عتیه، گل زدن به مراکش را خیلی سخت می کند، فلذا سایر تیم ها برای موفقت مقابل این تیم باید برنامه ای جدی برای نقطه قوت شیرهای اطلس یعنی خط دفاع آن ها داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز