جام جهانی ۲۰۱۸؛

اینفانتینو: فیفا بیش از آنچه برآورد شده بود درآمد داشت/ قرار است از جام جهانی لذت ببریم/ برای فرناندو هیرو آرزوی موفقیت می‌کنم

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۱۲:۳۴
کد خبر: ۷۱۷۶۳۳
اینفانتینو: فیفا بیش از آنچه برآورد شده بود درآمد داشت/ قرار است از جام جهانی لذت ببریم/ برای فرناندو هیرو آرزوی موفقیت می‌کنم
رئیس فیفا گفت: برایم باعث افتخار خواهد بود که در فیفا آزادی را گسترش دهیم و این موضوع را با کمال میل می پذیرم .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جانی اینفانتینو رئیس فیفا  در یک گفتگوی تلوزیونی گفت: کشور روسیه  فردا اولین میزبان اولین دیدار رقابت های جام جهانی 2018 است و باید بگویم کشور روسیه بسیار زیبا است و تصور می کنم تاکنون این کشور توسط کسی کشف نشده است.

او ادامه داد: روسیه با انجام رقابت های جام جهانی 2018 از فردا فتح می‌شود و شروع آن از ورزشگاهی خواهد بود که سالیان سال فوتبال در آن جریان دارد .جا دارد از روسیه و رئیس‌جمهور،دولت روسیه، کمیته سازماندهی جام جهانی 2018، 50 هزار هزار داوطلبان افتخاری، 150 میلیون نفر مردم روسیه قدردانی کنم و قرار است به اتفاق هم از این رویداد بزرگ ورزشی جهان لذت ببریم.

اینفانتینو افزود: خوشبختانه با برنامه های فیفا توانستیم سرمایه بخش توسعه‌ای فوتبال را تا چهاربرابر افزایش دهیم و به 4.1 میلیارد دلار برسانیم. فیفا پشتیبان برنامه های ما خواهد بود و میلیون‌ها کودک در سراسر جهان هم برنامه مورد نظر ما و سرمایه فیفا برای توسعه فوتبال را احساس خواهند کرد.

رئیس فیفا افزود: برایم باعث افتخار  است که آزادی را در فیفا گسترش دهیم و این موضوع را با کمال میل می پذیرم .این یک شعار خالی نیست و واقعیت دارد. با سفر های بی شماری که به کشور های گوناگون داشتم درصدد هستیم تا عملکردمان را بهبود دهیم و به طور حتم این کار را انجام خواهیم داد. برخی، روزهای سیاه را در دوران سرمایه‌گذاری توسعه‌ای فیفا پیش‌بینی می‌کردند اما آنها باید بدانند که تلاش ما برای فوتبال و توسعه آن است.همچنین در دوره زمانی 2015 تا 2018 پیش‌بینی درآمدزایی 5 میلیارد دلاری شده بود اما به 6.1 میلیارد دلار رسید.

وی در پایان و درباره تغییر سر مربی اسپانیا گفت: این شرایط برای اسپانیا خوب نیست،البته من برای فرناندو هیرو آرزوی موفقیت می‌کنم. او دوست ماست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز