ابراهیم میرزاپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شرایط بچه‌ها در مسکو بسیار خوب بود/ با بیرانوند و امیری صحبت کردم/ تیم ملی از هر لحاظ آماده مصاف با مراکش است

۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۷۱۷۹۵۰
شرایط بچه‌ها در مسکو بسیار خوب بود/ با بیرانوند و امیری صحبت کردم/ تیم ملی از هر لحاظ آماده مصاف با مراکش است
دروازه بان ایران در جام جهانی2006 آلمان گفت: من معتقدم تیم ملی ایران می تواند مراکش را شکست دهد و حداقل یک امتیاز از این تیم بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم میرزاپور پیشکسوت ملی پوش فوتبال ایران که در روسیه به سر می برد در گفتگو با خبرنگار برنا درباره وضعیت تیم ملی گفت: من بیش از یک هفته است که در روسیه هستم و دو- سه بار در اردوی ملی پوشان حاضر شدم وشرایط بچه ها در مسکو بسیار خوب بود.

وی افزود: وقتی با ملی پوشان در اردوی روسیه صحبت کردم ،بازیکنان از روحیه بسیار بالایی برخوردار بودند و کمپ لوکوموتیو هم به لحاظ امکانات یکی از بهترین کمپ های کشورهای روسیه است ،خوشبختانه تیم ما به لحاظ روحی و روانی و البته فنی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

میرزا پور در باره بازی امروز تیم ملی مقابل مراکش اظهار داشت: در هر تورنمنتی اولین بازی سخت ترین بازی به شمار می رود و من مطمئن هستند بچه ها می توانند یک بازی  زیبا به نمایش بگذارند.البته در آن سوی میدان هم طبق آمار مراکش تیم با کیفیتی است، و شرایط خوبی دارد اما من معتقدم تیم ملی ایران می تواند مراکش را شکست دهد و حداقل یک امتیاز از این تیم بگیرد.

دروازه بان ایران در جام جهانی2006 آلمان در پاسخ به این سوال که با کدام یک از ملی پوشان صحبت کرده و آیا با بیرانوند هم صحبت خاصی داشته است یا خیر گفت: بله من در تهران و در بازی پرسپولیس با الجزیره با بیرانوند صحبت کردم،البته او در آن زمان فشار روانی زیادی را تحمل می کرد ،اما بهترین دروازه بان ایران می تواند در جام جهانی درخشش داشته باشد،ضمن اینکه با وحید امیری هم من در روسیه صحبت کردم و فکر می کنم برد مقابل لیتوانی در آخرین دیدار تدرکاتی اهمیت زیادی داشت و تاکید می کنم تیم از هر لحاظ آماده مصاف با مراکش و برد این تیم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز