جام جهانی ۲۰۱۸؛

خط و نشان ستاره اسپانیا برای تیم ملی کشورمان

۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۹:۱۱:۲۷
کد خبر: ۷۱۸۴۲۳
خط و نشان ستاره اسپانیا برای تیم ملی کشورمان
ناچو فرناندز مدافع گلزن تیم ملی اسپانیا از آمادگی کامل این تیم برای رویارویی با تیم ملی فوتبال ایران خبرداد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا که در بازی اول خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018  برابر پرتغال به تساوی 3-3 دست یافت در دومین دیدار خود روز چهارشنبه حریف ایران خواهد بود.

ناچو فرناندز  مدافع تیم ملی اسپانیا معتقد است تیمش برای این مسابقه 100 درصد آماده است.خط و نشان ستاره اسپانیا برای تیم ملی کشورمان

این مدافع جوان که در بازی برابر پرتغال در پست دافع راست بازی کرد و اولین گل ملی خود را هم به ثمر رساند، در گفتگویی به تشریح وضعیت تیم ملی کشورش پرداخت.

ناچو درباره رویارویی با ایران گفت : ما هیچ مشکلی در گلزنی نداریم، ما به مهاجمانمان اعتقاد زیادی داریم. دیروز ما شور و هیجان خوبی داشتیم و توانستیم بر مشکلات پیروز شویم. ما مطمئن هستیم و ما می خواهیم ایران را شکست دهیم. ما 100 درد آماده هستیم. "

خطای پنالتی خود روی رونالدو گفت: " همه ما اشتباه می کنیم".

"این نوع حرکت ها برای یک مدافع بسیار دشوار است، تماس وجود داشت، من کریستیانو را لمس کردم، اما سعی کردم پای خودم را بردارم، همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و دشوارتر از آن چیزی است که ممکن است به نظر برسد."

وحدت در تیم اسپانیا: "من فکر می کنم این تیم شخصیت و قدرت فوق العاده ای را در آن لحظات سخت ، نشان داد. در این نوع مسابقات شخصیت بسیار مهم است؛ ما نشان دادیم که چه کسی هستیم.

ناچو در حمایت از دخیا که روی یکی از گل ها مقصر بود نیز گفت: او به نظر من خوب است. او می داند چه اتفاقی افتاده است، اما ما بازیکنان همیشه در معرض این چیزها هستیم. هنگامی که اتفاقات ناگوار اتفاق می افتد، ما متحد می شویم و همه ما با 100 درصد حامی او هستیم. او دروازه بانی در سطح جهانی است و ما خوش شانس هستیم که بازیکنی در حد و اندازه او داریم. او در مورد توانایی های خود شک و تردید ندارد و او در آینده به تیم کمک خواهد کرد. "

ناچو درباره کارواخال ،هم تیمی مصدومش، گفت: "او به خوبی در حال پیشرفت و بهبودی است ، او می خواهد در اسرع وقت به تیم برگردد و ما باید ببینیم فرناندو [هیرو] چه تصمیمی می گیرد ."

هیررو کیفیت رهبری هیررو: "او کاپیتان اسپانیا و رئال مادرید بوده و این خود گویای همه چیز است. اگر یک نفر باشد که بتواند به ما بگوید نمایندگی یک کشور در سطح بین المللی یعنی چه ،آن فرد هیرو است. ما افتخار می کنیم که او مربی ما است ".

گل حیاتی: "این اولین گل من برای اسپانیا بود و از این بابت خیلی خوشحالم".

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز